Aviseringar
Rensa alla

Åh neeey!


Ämnesstartare

Världen har förlorat en pedofil-våldtäktsman! [cry]


   
Citera

Oy Vey!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De enda dom pratar om på radion -.-


   
SvaraCitera
Micki

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Världen har förlorat en pedofil-våldtäktsman! [cry]

gillar du pedofiler?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaså?


   
SvaraCitera

Konsumtionshets:

Världen har förlorat en pedofil-våldtäktsman!

Ni vet, han kallas för The king of Pop, men han kanske var, The King Of Pedos [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå dog din farsa eller?


   
SvaraCitera

sculptura:

vadå dog din farsa eller?

nej det var din farsa[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kill_enemy:

gillar du pedofiler?

Aa, avgudar dem! [bigsmile]

sculptura:

vadå dog din farsa eller?

Vet inte, har ingen kontakt med honom. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag trodde det var du som inte trodde på allt vad media säger. Att du dessutom är såhär pass selektiv var mer än jag trodde om dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Jag trodde det var du som inte trodde på allt vad media säger. Att du dessutom är såhär pass selektiv var mer än jag trodde om dig.

Har nog aldrig påstått att jag är knäpp i huvudet och tror att media ALLTID ljuger. [shake] Ofta ljuger de ju inte ens helt utan ger endast en vinklad bild av sanningen, så att det i princip blir en lögn.

Sen har det ju dessutom varit mer än en gång som han lekt med småpojkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Sen har det ju dessutom varit mer än en gång som han lekt med småpojkar.

Nu är jag ingen psykologiexpert, men jag tror det är troligare att han inte hade riktig koll på var vänlighet tar slut och olämpligt tar vid. Det finns ju flera andra exempel på att han hade en aning rubbad världssyn. Jag tror han hade ett gott sinne med en skev världssyn. Sedan är det ju inte otroligt om familjen tar tillfället i akt och pressar Popkungen på pengar.

Dessutom är han främst en musiker, en stor sådan och det är det han har blivit känd för.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Dessutom är han främst en musiker, en stor sådan och det är det han har blivit känd för.

Eh, tycker inte det är lugnt att vara varken pedofil eller våldtäktsman oavsett om man är musiker eller inte. [zzz] Om det stämmer det minsta är jag glad att han är död, musiken kan man ju lyssna på om man gillar men han blir inte mindre äcklig för att han är kändis.


   
SvaraCitera