Aviseringar
Rensa alla

Åh vad jag älskar dessa underbara lagens väktare


Ämnesstartare

som skanderar "yalla yalla utvisa alla" medan de deporterar femtio människor att dö i Irak.

Helvetes vidriga fittsnutdjävlar. Äckliga kukhuvuden.


   
Citera
Exner

Vilket är diskussionsunderlaget?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Vilket är diskussionsunderlaget?

Ah, glömde.

Diskussionsunderlag:
Snutar som är rövhål. Dela med er av era erfarenheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jörg Buttgereit:

Snutar som är rövhål. Dela med er av era erfarenheter.

glömmer aldrig den snut som pekade finger åt mig och mina polare endast för att provocera[mad] var på en fest för några år sen som snuten naturligtvis var tvungen att dyka upp på och förstöra,

när dom inte kunde hitta något att anmärka på och vi som var där var lugna och ställde inte till med några bekymmer. Då börjar den ena snuten peka finger åt oss, jag säger då -vad fan menar du med det där? han säger då -De vet du mycket väl![mad] han ville bara ha bråk den jäveln, men eftersom dom var 2 stycken så var det ju ingen som helst ide att ens fundera på att göra något,

snutsvin håller ju alltid varandra bakom ryggen och själv står man där maktlös. polisen undrar varför man inte har något förtroende för dom? det säger sig självt när dom agerar som dom gör.[n]

images.jpeg


   
SvaraCitera

Glömmer aldrig den snut (jo det gör jag faktiskt...) som tog in mig i fyllecell [mad]

Ville bara ringa hem och få skjuts, men telefonen startade ju inte!

Å för att jag bara flyttade mig till nästa bänk när polisen sade till mig (Man fick tydligen inte sitta på bänkarna utanför om man var full) tog de in mig.

Det var fin inredning i bilen vi åkte i i alla fall, det minns jag. [sad]


   
SvaraCitera

Jag tycker att polisen är lite lata. De utreder och förhindrar inga brott, de bara reagerar på dem.

Annars så gillar jag polisen. Jag känner flera poliser och har bra erfarenhet av dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En jag känner blev misshandlad av 2 snutar för att dom trodde att han var en tjuv [mad]

En annan kille som jag känner körde trimmad moppe och då när snuten kom så stannade han och stängde av moppen och satte händerna upp i luften och då kom en snut och knuffa av honom från moppen och drog ner honom på marken och slog honom på nacken. Den andra snuten gjorde inget bara tittade på.[mad]

En annan gång skulle en kille som jag känner slå en snut på ansiktet så missade han och armen gick ur led och han fick skadestånd för det. [bigsmile]

Oftast när det är fest brukar de komma och förstöra stämningen men en gång var det massa bråk så när polisen kom så slutade alla att bråka så det blev bra. [bigcheers]


   
SvaraCitera

Polisen är inte dom som utvisar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibland blir jag så jävla sur på mig själv som alltid är på fel plats vid fel tillfälle [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sådana små fittor ni är som tar bort mitt inlägg, kvalitétssäkra UM? Sug min kuk.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Polisen är inte den som deporterar på samma sätt som maffiatorpeden inte är den som skjuter folk. Snuten har blod på sina händer tillsammans med migrationsverk, Billström och mördarna i irak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
truestory


   
SvaraCitera

Enkelt att sitta och klaga på ett forum.

bullen:

truestory

Dold text: Ps. bilden är tagen i min fd hemstad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Runt ockupationen av fritidsgården Romano Trajo i Lund blev jag slagen av en piketsnut fast jag inte gjort något. De hade gjort en avspärrning och jag stod utanför den med ryggen mot den, sen flyttade de fram sin avspärrning och jag vände mig om för att se vad som hände (hörde bara något ljud bakom mig och hundar som skällde). Fick två slag med batong och ett blödande sår på magen som blivit ett ärr nu. Bad både polisen och hans befäl om hans nummer så jag skulle kunna anmäla honom, men det vägrade de båda att uppge.

Några veckor senare när jag varit på en fest i Malmö och väntade på bussen hem mitt i natten kom två piketsnutar fram till mig, sa att de kände igen mig från ovanstående ockupation och att de skulle visitera mig för att de misstänkte att jag hade en pistol på mig. Sen när de inte hittade en så började de fråga var jag slängt min pistol, att de hade vittnen som sett mig med en pistol och massa sånt tjafs. De pratade även om Romano Trajo-grejen och om att man "inte borde syssla med sånt" och sen tog de mitt id och kollade upp mig. Efter typ 30 min kom min buss och då hade de trakasserat färdigt mig och lät mig gå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jörg Buttgereit:

"yalla yalla utvisa alla"

Fast vad jag hörde så var det inte yalla yalla utan ropen skalla. [cute]


   
SvaraCitera