Aviseringar
Rensa alla

Åhh hittade världens sötaste katt


Ämnesstartare

sittandes på min säng för inte så länge sen. Den blev rädd när den såg mig och sprang och gömde sig på balkongen och vågade inte komma fram.[sad]
Så jag tog fram lite snöre och mjölk och då kom den fram och jag lekte lite med den innan jag kände mig tvungen att lämna över den till grannen.[sad]

Image

Kolla så söt den är, hade jättestor lust att sno honom.[sad]


   
Citera
zIGGE

åguuu så söt! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaknade i morse av att min katt låg vid mina fötter och hostade som en KOL-patient det var också gulligt kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

vaknade i morse av att min katt låg vid mina fötter och hostade som en KOL-patient det var också gulligt kanske?

Jaa, det är också gulligt! Din katt är säkert också gullig oavsett om den hostar eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad] katter är laktosintoleranta

dazed:

vaknade i morse av att min katt låg vid mina fötter och hostade som en KOL-patient det var också gulligt kanske?

Borsta den oftare så att den inte får en massa hårbollar i sig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Borsta den oftare så att den inte får en massa hårbollar i sig!

Ja nu fick han inte ur sig någon men, tror aldrig att vi har borstat honom.

Frums:

Jaa, det är också gulligt! Din katt är säkert också gullig oavsett om den hostar eller inte.

Irriterande är det iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

nu fick han inte ur sig någon men, tror aldrig att vi har borstat honom.

Katthår kan tova i värsta värsta fall sno in sig i tarmarna, och då blir det mkt farligt. Men man kan ge katter litelite vaselin att äta för att det ska gå lättare med hårbollarna.


   
SvaraCitera
zIGGE

Han ser ut lite som en blandras av någon exotisk art.

Katten hoppade upp på din balkong, hur kom han dit?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Katthår kan tova i värsta värsta fall sno in sig i tarmarna, och då blir det mkt farligt.

det kan väl inte vara så vanligt eftersom de är designade att slicka sig, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

igår åt min hund en hårboll, i förrgår med, han hittar dem i en buske här hemma. förstår inte vad som är fel på honom vem vill äta en boll hår någon spytt upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

det kan väl inte vara så vanligt eftersom de är designade att slicka sig, eller?

De behöver hjälp med att avlägsna håret, annars får de tovor och smuts i sig. Speciellt långhåriga katter.
Vanvårdade långhåriga katter får man ju ofta raka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

.

aa men att en vanlig katt med vanlig päls får komplikationer av nedsvalt hår måste väl vara enormt ovanligt, eftersom de är gjorda att slicka sig själva? Det gör väl alla kattdjur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

en vanlig katt med vanlig päls får komplikationer av nedsvalt hår måste väl vara enormt ovanligt, eftersom de är gjorda att slicka sig själva? Det gör väl alla kattdjur?

Vet inte hur vanligt det är, korthåriga katter brukar ju kunna hosta upp allt ordentligt. Stella är rätt korthårig, men hon kan ej så bra. Men har ej snott in sig i några tarmar än tack och lov. Tur att hon gillar sin borste. Borde ta och karda alla jättemängder päls och sticka någonting fint, det vore ju den ultimata kattantgrejen att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Borde ta och karda alla jättemängder päls och sticka någonting fint, det vore ju den ultimata kattantgrejen att göra.

😀
jaa!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

awwwwwwwwwwwwwwww

älskar missar [love][love]


   
SvaraCitera