Aviseringar
Rensa alla

ÅHH, JAG ÄR SÅ ARG!!!


Ämnesstartare

vad ska jag göra av all ilska?! fan fan fan fan.

jag hatar det jag hatar det!!!

någon som har problem med att inte kunna hålla löften man ger sig själv. tex inte prata mer med en gammal kompis som man har betsämt att inte ha kontakt med mer? eller liknande.

jag blir så arg för att han kontaktar mig, men samtidigt blir jag glad. det är så jävla schizofrent det här!!

efteråt känner jag mig jävla besviken, på allt! fyfan hur ska jag ta mig ur denna skiten?


   
Citera

vet ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovepayyouback:

jag blir så arg för att han kontaktar mig, men samtidigt blir jag glad

Jag har lite av samma problem där, ibland. [sad]


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

någon som har problem med att inte kunna hålla löften man ger sig själv.

Håller aldrig saker jag lovar mig själv.

lovepayyouback:

jag blir så arg för att han kontaktar mig, men samtidigt blir jag glad. det är så jävla schizofrent det här!!

Varför blir du arg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

envitkossa:

Jag har lite av samma problem där, ibland.

berätta mer då? vem är det osv. vilken relation har ni? hur då?


   
SvaraCitera

Jo jag har väl samma problem rätt ofta. Men att man blir glad över att träffa någon kan väl dessvärre vara ett tecken på att man inte riktigt vill bryta med personen eller behöver den för stunden.

I övrigt vet jag ju inte vad det handlar om för saker men jag tror faktiskt ingen kan hålla allt den lovar sig själv. Och ju mer orimliga saker man lovar desto svårare blir det så du kanske bör se över vad det är du lovar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovepayyouback:

berätta mer då? vem är det osv. vilken relation har ni? hur då?

Det är en kille som jag var på g lite med förut, över ett år sedan. Men det blev bara fel så vi tappade kontakten, och men sen började vi snacka lite då och då via sms och så, men inte ofta och det var inte samma som innan. Men det är så att jag är bara hans andra (kanske till och med tredje och fjärde) val. Han kontaktar bara mig när han inte har någon annan att snacka med, och tycker det är ganska jobbigt, men precis som du säger kan jag inte låta bli att jätteglad på samma gång. Även fast jag bara vill att det ska få ett slut, för det kommer aldrig ändå bli något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Varför blir du arg?

jag blir så arg jävligt provocerad, för jag känner att jag har fan fått nog!

alla killar vill bara ha swx med mig och jag hatar det!! träffar aldrig på någon seriös person. försöker hålla mig undan men faan! känns som jag blir lurad av dem atgt börja snacka om sånt och sen efterår känner jag mig.. jävligt bara ledsen..

jag måste lära mig att skita i alla oseriösa killar fast de verkar trevliga så vill de bara utnyttja mig!!¨

fan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

envitkossa:

val. Han kontaktar bara mig när han inte har någon annan att snacka med, och tycker det är ganska jobbigt, men precis som du säger kan jag inte låta bli att jätteglad på samma gång. Även fast jag bara vill att det ska få ett slut, för det kommer aldrig ändå bli något.

ja men snälla! fan exkat samma. han ringer mig bara när han är full, jag hade onte hans nummer så bara svarar ju i sömnen. men nu har jag sparat och har alltid ljudlöst på när jag ska sova. åååhh! han är så jävla störd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

envitkossa:

Han kontaktar bara mig när han inte har någon annan att snacka med, och tycker det är ganska jobbigt,

hu rska man göra för att få folk sluta kontakta en?!


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

jag måste lära mig att skita i alla oseriösa killar fast de verkar trevliga så vill de bara utnyttja mig!!¨

Låter som en bra idé. Vet att man blir glad när man känner sig gillad av någon men om man känner att personen kommer utnyttja en så är det bara att strunta i den. Har själv råkat ut för idioter och det bästa man kan göra är att skita i dom. Du kommer träffa någon bra med tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Har själv råkat ut för idioter och det bästa man kan göra är att skita i dom. Du kommer träffa någon bra med tiden.

usch jag är så väldigt ledsen nu för allt det här. det är en jävla röra alltihop! mer än vad jag skrivit här.. men fan nu ska det bli bättre. det är en ny dag imorgon med nya chanser att göra rätt för sig. JAG ÄR STARK 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovepayyouback:

hu rska man göra för att få folk sluta kontakta en?!

I dont know [n] för när jag äntligen tror att han slutat med det, och jag känner att jag lämnat han bakom mig, så plingar ett litet sms eller liknande på telefonen. Och jag hatar att vara elak mot folk, så då är jag så dum så att jag börjar snacka, men visserligen är det lättare att avvisa via sms än om han skulle ringa men i alla fall. Lättare om det bara kunde rinna ut i sanden liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jävla ångest!!! fan


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

. men fan nu ska det bli bättre. det är en ny dag imorgon med nya chanser att göra rätt för sig. JAG ÄR STARK 🙂

Yep, rätt inställning har du nu iaf[y]


   
SvaraCitera