Aviseringar
Rensa alla

ÅHH, JAG ÄR SÅ ARG!!!


Ämnesstartare

envitkossa:

Och jag hatar att vara elak mot folk, så då är jag så dum så att jag börjar snacka, men visserligen är det lättare att avvisa via sms än om han skulle ringa men i alla fall. Lättare om det bara kunde rinna ut i sanden liksom.

det var ett år sen vi träffades och vi har inte träffats mer sen dess. ETT helt jävla år!! känner du att det här besvärar dig mycket eller kan du liskom se det som ett litet problem? jag är också för snäll.. förra gpngen han ringde skällde jag ut han som fan för att han ringde för det var så jäävla länge sen han hörde av sig så blev så chockad. men sen lurade han mig att börja prata vanligt iallafall!!åååh!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

envitkossa:

Och jag hatar att vara elak mot folk, så då är jag så dum så att jag börjar snacka, men visserligen är det lättare att avvisa via sms än om han skulle ringa men i alla fall. Lättare om det bara kunde rinna ut i sanden liksom.

det var ett år sen vi träffades och vi har inte träffats mer sen dess. ETT helt jävla år!! känner du att det här besvärar dig mycket eller kan du liskom se det som ett litet problem? jag är också för snäll.. förra gpngen han ringde skällde jag ut han som fan för att han ringde för det var så jäävla länge sen han hörde av sig så blev så chockad. men sen lurade han mig att börja prata vanligt iallafall!!åååh!!!


   
SvaraCitera

Megatips för att få ur sig ilska (alla provade och noga utvalda):

1. Bit så hårt du kan i en kudde
2. Sätt på musik högt och skrik länge så högt du kan ner i en kudde.
3. Spring tills du mår illa.
4. Fyll massa papper med grova förolämpningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Yep, rätt inställning har du nu iaf

tack så mycket:) jag gillar ändå um.. här kan man få svar direkt och från (oftast) bra personer. tack:)


   
SvaraCitera

Let your hair out, baby.. Just let it out..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Megatips för

tack!!! tyvärr bor jag i en lägenhet med jävligt tunna väggar så skrika kan jag inte men de andra ska jag göra!!!


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

tack!!! tyvärr bor jag i en lägenhet med jävligt tunna väggar så skrika kan jag inte men de andra ska jag göra!!!

Ah, jag förstår. Men lycka till med det andra. Det funkar faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Let your hair out, baby.. Just let it out..

vad menar du?!


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

här kan man få svar direkt och från (oftast) bra personer. tack:)

Ja dom flesta här är mycket trevliga. Varsågod[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovepayyouback:

det var ett år sen vi träffades och vi har inte träffats mer sen dess. ETT helt jävla år!!quote]
Samma här, över ett år sen.

lovepayyouback:

känner du att det här besvärar dig mycket eller kan du liskom se det som ett litet problem?

Det är till och från, varierar helt på hur jag mår osv. Just nu känns det ganska bra, han har inte hört av sig på ca två veckor och det känns som om det kan dröja mer också, hoppas jag på i alla fall. Men ibland känns det mer jobbigt, ungefär som du känner I guess.

lovepayyouback:

jag är också för snäll.. förra gpngen han ringde skällde jag ut han som fan för att han ringde för det var så jäävla länge sen han hörde av sig så blev så chockad. men sen lurade han mig att börja prata vanligt iallafall!!åååh!!!

Precis, de manipulerar oss [cry]


   
SvaraCitera

Okey.. Chilla! [party]


   
SvaraCitera

Du fick ett tält av mig. (dock så vart det kasst tydligen [sad])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Okey.. Chilla!

eh nej! till attack ffs!!


   
SvaraCitera