Aviseringar
Rensa alla

åhhh.......


Ämnesstartare

varför är jag så tragisk och misslyckad? vill ju vara awesome liksom...........[sad][sad][sad]


   
Citera

schizo el?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför tycker du att du är misslyckad ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla är vi misslyckade egentligen


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Alla är vi misslyckade egentligen

Näsch. Bara de med ambitioner. Och då bara under förutsättningen att mänskliga ambitioner är något att bry sig om 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Näsch. Bara de med ambitioner. Och då bara under förutsättningen att mänskliga ambitioner är något att bry sig om 😮

Haha. Försök att jämföra med vilken situation du kunde varit i [wink][sad]


   
SvaraCitera

köttfärssås:

jämföra med vilken situation du kunde varit i

Fast. Om jag inte befinner mig i sagda situation hade jag aldrig kunnat hamna i den pga jag är som jag är osv 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Fast. Om jag inte befinner mig i sagda situation hade jag aldrig kunnat hamna i den pga jag är som jag är osv 😮

Japp. Men ska vi utgå från den du är och räkna bort den fria viljan? Många val kunde ha valts bättre :S


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Men ska vi utgå från den du är och räkna bort den fria viljan?

De val jag gjorts har ju gjorts antingen utifrån min eller andras fria vilja 😮 Nästan alla skulle kunna varit bättre men det gör liksom ingen skillnad.
Om man tvunget ska kontemplera det borde man förr eller senare inse att det sämsta valet av alla är att spendera tid och energi på att ångra sig, om bra val nu är en av de ambitioner man har 😮


   
SvaraCitera

Jag vet faktiskt inte. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

nse att det sämsta valet av alla är att spendera tid och energi på att ångra sig

Okej du vinner.[blush][bigsmile]


   
SvaraCitera