Aviseringar
Rensa alla

Ahhhhh


Ämnesstartare

sötnos:

JA

Lounge fact:

han kanske blödde näsblod och ej orkade torka bort det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så går det när man kaxar med kebu[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Står på samma tunnelbana som en man som ser ut att ha.... blod runt munnen ?!?!?!?[cry]

känns som om det händer konstiga saker oftare nu på tunnelbanan. alltid någon konstig figur som gör något utanför tunnelbanans sociala regler [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktoberbarn:

känns som om det händer konstiga saker oftare nu på tunnelbanan. alltid någon konstig figur som gör något utanför tunnelbanans sociala regler

JA VISST?! USCH!!
Ta bort tunnelbana och ersätt med buss!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Ta bort tunnelbana och ersätt med buss!!

JAAA!! guuud jag älskar buss!! förut bodde jag på ett ställe som man bara kudne ta sig till med buss. kändes så trevligt när man tog bussen o antalet människor minskade. typ som: "vi hör i ihop lite mer eftersom att vi åker denna buss hem" <--- inte exakt så kändes det men ungefär!

fast händer det något på bussen så har man inte direkt någonstans att ta vägen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktoberbarn:

JAAA!! guuud jag älskar buss!! förut bodde jag på ett ställe som man bara kudne ta sig till med buss. kändes så trevligt när man tog bussen o antalet människor minskade. typ som: "vi hör i ihop lite mer eftersom att vi åker denna buss hem" <--- inte exakt så kändes det men ungefär!

SÅ rätt [love]
Och hallå, hur ofta ser man en slafsig spya/rullande halvfulla ölburkar/25 metro på ett säte på en buss?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Och hallå, hur ofta ser man en slafsig spya/rullande halvfulla ölburkar/25 metro på ett säte på en buss?!

det har du rätt i! saknar busstiden :(, ska flytta till något buss-ställe när jag blir vuxen. bort bort bort från smeten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktoberbarn:

det har du rätt i! saknar busstiden :(, ska flytta till något buss-ställe när jag blir vuxen. bort bort bort från smeten.

Eller så ska man bo i typ Nacka eller Älvsjö dit det inte går några tunnelbanor [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Eller så ska man bo i typ Nacka eller Älvsjö dit det inte går några tunnelbanor [love]

ja [sad][love]


   
SvaraCitera

köttfärssås:

han åt korven med bröd grisigt

HAHAH [love]


   
SvaraCitera