Aviseringar
Rensa alla

Ahlgrens bilar


Ämnesstartare

DeathByLawnmower:

Brukade micra dem så de blev jättestora och sen sjönk ihop till klegg när jag tog ut dom. Önskade alltid att de skulle behålla sin stora fluffiga form.

Gott. Gjorde så med marshmallows <3
Kan sätta mig in i besvikelsen av att det inte blir så drömlikt som man tror. 


   
SvaraCitera

Ahlgrens bilar betyder hockey för mig, när man stod på läktaren med mormor och morfar och mormor alltid hade en påse bilar i fickan som vi livnärde oss på i pauserna. Även Haribonappar är hockey för mig.

men jag tror jag föredrar de vita, det var så länge sen jag åt dem nu så jag måste äta för att säga säkert!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

City mormor:
smakar lite som kräk

Mm, kräk!

the_fat_one:
bosse bildoktor gillar dom nog!

Garanterat!

Birger:
Gott. Men för mycket djur i. 

Bää!

Deviance:
Ahlgrens bilar betyder hockey för mig, när man stod på läktaren med mormor och morfar och mormor alltid hade en påse bilar i fickan som vi livnärde oss på i pauserna. Även Haribonappar är hockey för mig.

men jag tror jag föredrar de vita, det var så länge sen jag åt dem nu så jag måste äta för att säga säkert!

Många minnen har man av detta godis! :,) 


   
SvaraCitera

Gurksallad:

Många minnen har man av detta godis! :,) 

Ja! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom rosa mest!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glömmer alltid vilken färg det är jag tkr bäst om
det är ngn som smakar lite mint, den tkr jag minst om iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan skriva att dom sura äro helt omöjligt för mig att konsumera.. Inte pga surheten men efter 5 st sådär så är hela tungan fullkomligt förstörd Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har börjat ,in LCHF-diet idag, vrf däk d upp så mååånga godistrådar just nuu fööööööör 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Har börjat ,in LCHF-diet idag, vrf däk d upp så mååånga godistrådar just nuu fööööööör 🙁 

vrf säger alla "så många", "jämt/alltid" när det bara hänt två ggr?? ska starta tråd om de tnu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta:

vrf säger alla "så många", "jämt/alltid" när det bara hänt två ggr?? ska starta tråd om de tnu

Två på en dag är många i jämförelse med hur sällan sdana trådar dyker upp 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Två på en dag är många i jämförelse med hur sällan sdana trådar dyker upp 🙁 

hmm okidå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar nog originalet bäst. angående färgerna så tror jag inte att jag hade kunnat urskilja vilken som är vilken under ett blindtest, men inbillar mig ändå att de vita är lite godare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror faktist jag gillar alla ahlgrens bilar lika mycket. Men favoriten är nog Ahlgrens bilar sursockrade


   
SvaraCitera