Aviseringar
Rensa alla

aino?


Ämnesstartare

ska jag köpa sony ericsson aino? Är det ngn som vet om den är bra? Jag vill köpa en mobil som är bra som jag kan ha länge så att jag slipper köpa ny varje halvår[smile] Alternativet är en htc tattoo, men jag vet inte så mkt om den.


   
Citera
Ämnesetiketter

sony ericsson är väl i alla fall generellt sett skit som går sönder efter ett par dagar, och aino är väl den som är feeeettbred?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bourgeoisie:

sony ericsson är väl i alla fall generellt sett skit som går sönder efter ett par dagar, och aino är väl den som är feeeettbred?

yes, men den ser ju bra ut? aah. beslutsångest. jag behöver en ny mobil nununu


   
SvaraCitera

Med Ainon kan man bara använda touchfunktionen i mediaspelaren, ej annars. Det är kasst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torftig:

Med Ainon kan man bara använda touchfunktionen i mediaspelaren, ej annars. Det är kasst.

ok [confused] har du ngt tips på en bra mobil under 4000?


   
SvaraCitera

julshh:

ok har du ngt tips på en bra mobil under 4000?

Nje. Kör på htc tattoo, till den kan man ju göra egna fina skal. Verkar fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad Vill du ha?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Satsa på iphone eller någon annan touchmobil, jag gillar iaf touch. Ainon är bara halv-touch tror jag? Jag är iaf nöjd med iphone gillar inte ainon så värst, HTC är också bra mobiler.

Mvh Chrille


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

vad Vill du ha?

touch gärna, men jag tyckte aino verkade bra eftersom att man inte behöver använda touchskärmen för att messa, det tkr jag är segt. Men touch och bra funktioner. Kameran spelar inte så stor roll, men bra ljud och musikspelare är ett måste [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

christoffer stålring:

Satsa på iphone eller någon annan touchmobil, jag gillar iaf touch. Ainon är bara halv-touch tror jag? Jag är iaf nöjd med iphone gillar inte ainon så värst, HTC är också bra mobiler.

det är säkert sant, men iphone och de bästa HTC mobilerna är ju superdyra. Eller iaf för mig. Och HTC tattoo tkr jag är lite klumpig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torftig:

Nje. Kör på htc tattoo, till den kan man ju göra egna fina skal. Verkar fint.

det kanske blir den iaf. folk säger att den är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

julshh:

det är säkert sant, men iphone och de bästa HTC mobilerna är ju superdyra. Eller iaf för mig. Och HTC tattoo tkr jag är lite klumpig..

Gör som jag o ta en iphone på avbetalning, blir lite dyrare i slutändan men du brukar kunna fixa bra dealar så att du kan ringa och smsa riktigt billigt eller till och med gratis ibland. Dock ska du inte binda upp dig om du vill byta mobil ofta eller om du är slarvig och råkar slarva bort den, hur kul är det liksom att betala för ngt man inte har?^^
Mvh Chrille


   
SvaraCitera

Jag fick sony ericsson anio igår [bigcheers]
Det enda negativa med den är att den är lite stor och klumpig och att touch skrämen på 3.0 är den största jag sett :O alla kan se vad man skriver i sms [sad]
Men annars jätte bra! Värd pengarna [y]


   
SvaraCitera

julshh:

yes, men den ser ju bra ut? aah. beslutsångest. jag behöver en ny mobil nununu

köp inte en mobil för att den ser bra ut, sjukt ovärt när du måste byta den direkt ju!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bourgeoisie:

köp inte en mobil för att den ser bra ut, sjukt ovärt när du måste byta den direkt ju!

nej men nu lutar det åt HTC iaf. vill pröva ngt nytt, har haft kar en sony ericsson i högst ett år. uschbusch, palla lägga pengar på dyra saker.


   
SvaraCitera