Aviseringar
Rensa alla

Aion, hjälp!


Ämnesstartare

Nu är jag igång med mitt spelande igen, och nu gäller det Aion.
Jag är i Eltnen, Eltnen Fortress, och försöker hitta "riften" till Morheim för att fixa ett quest. Men jag letar absolut överallt, kollar på internet där de säger att den ska vara. Självklart kollar jag inte efter riften om själva spelet inte säger att riften är där. Men ja, som sagt, ingenstans.
Någon som mer specifikt kan förklara vart riften är?

Vore hemskt tacksam för svar![y]


   
Citera
Ämnesetiketter

dom brukar dyka upp lite när som. spelar du på privat elr riktiga servern?


   
SvaraCitera

Jottjott:

Nu är jag igång med mitt spelande igen, och nu gäller det Aion.

Är det många som spelar Aion fortfaranade? Trodde att dog ut.


   
SvaraCitera

Spelar någon fortfarande den där koreagrindern?


   
SvaraCitera

Jottjott:

Någon som mer specifikt kan förklara vart riften är?

Riften är i skriften på level 2045 :/


   
SvaraCitera

Bajwa:

Är det många som spelar Aion fortfaranade? Trodde att dog ut.

varför skulle aion dö ut när det bara är lite mer än ett år gammalt o dom precis släppte en expansion och det är updateringar rätt så ofta?


   
SvaraCitera

borderline:

varför skulle aion dö ut när det bara är lite mer än ett år gammalt o dom precis släppte en expansion och det är updateringar rätt så ofta?

Ok att dö kanske va lite att ta i, men inte lika "inne" iaf. Just nu verkar Vindictus vara inne. Men dem öppnar 7 oktober.


   
SvaraCitera

Bajwa:

Ok att dö kanske va lite att ta i, men inte lika "inne" iaf. Just nu verkar Vindictus vara inne. Men dem öppnar 7 oktober.

jo men det är ju en redig skillnad på vindictus o aion också.

vindictus kommer ju att vara gratis. tyvärr så är inte aion det. vindictus ser skyst ut men jag har dåliga erfarenheter utav nexons spel


   
SvaraCitera

Spelade aion back in the days. Riftsen dyker upp väldigt sporadiskt på några specifika platser. Sök på rift maps och fråga på servern vart riften finns. Har du mer frågor så tveka inte att skicka ett pm eller lägga till mig på msn.[ops]


   
SvaraCitera

borderline:

vindictus kommer ju att vara gratis. tyvärr så är inte aion det. vindictus ser skyst ut men jag har dåliga erfarenheter utav nexons spel

#1 i mmohut.com

http://mmohut.com/review/vindictus


   
SvaraCitera

Bajwa:

#1 i mmohut.com

I och för sig så är hack 'n' slash mmo:er mycket skönare än stela autoattack-mmoer. Iaf om det är bra flyt.


   
SvaraCitera