Aviseringar
Rensa alla

Aion The Tower Of Eternity


Ämnesstartare

EmperorNero:

Nej, fy fan, ingen sådan jävla skit. Då håller jag mig hellre till Morrowind och Diablo.

Det är inget skit [crazy] Det kommer iaf ta wows plats [smile]

http://www.aiononline.se/page.php?page=Tower0


   
SvaraCitera

Suri:

Det är inget skit [crazy] Det kommer iaf ta wows plats [smile]

Ja, det kan jag tänka mig. Det såg ju ut ganska exakt som wow. Därav kan vi sluta oss till antingen att wow också är skit, eller att min dator inte klarar av wow.


   
SvaraCitera

Aion Online Sverige:

Dessa blev skapade med ett större mått av lojalitet till Aion, och skulle fördriva Balaurs från tornet, något som dem också lyckades med.

Nej, det är inte ett spel för mig. Jag vägrar spela det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EmperorNero:

Nej, det är inte ett spel för mig. Jag vägrar spela det.

Okej upp till var och en [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suri:

Ja men den här gången har det ju hänt läste det på ett ställe att många av dom som spelar hard core har bytt till aion nu så

Okej, vet du när release datumet är? Ska nog testa det. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Okej, vet du när release datumet är? Ska nog testa det.

det släpps 2009-09-25 [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har redan förbokat mitt ex utav Aion. Än så länge verkar spelet vara bra får se hur slutnivån ser ut dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capelon:

Har redan förbokat mitt ex utav Aion. Än så länge verkar spelet vara bra får se hur slutnivån ser ut dock.

Ja jag har också förbokat redan. Mmm men dom ska ju tror jag iaf ha beta upp till max lvl så jag tror nog inte att spelet blir nå dåligt [smile]


   
SvaraCitera

w00t en Aion tråd här, det hade jag inte trott.


   
SvaraCitera

Klockan är leet, dags att spela något!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kaze:

Klockan är leet, dags att spela något!

Lol vad ska du spela ? [crazy]

Kaze:

w00t en Aion tråd här, det hade jag inte trott.

Nej inte jag heller men tydligen så [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad ska ni spela som för klass då? Och någon som vet var man kan förhandsboka CE?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Vad ska ni spela som för klass då

jag ska spela Chanter [smile] Ja asså det finns vissa ställen kvar där det går att boka den fortfarande men inte säker..för många ställe är det slut sålt på....kolla på ställen som inte lika kända...för på webhallen är det slut. Kolla på cdon.com för jag tror dom kan ha.[smile]


   
SvaraCitera

Suri:

Aion är ju ett spel som kommer faktiskt att göra så att många som spelar wow kommer att sluta spela wow och spela aion iställe [crazy]

Folk är trötta på WoW men väljer endå att spela en WoW kopia. Farmerbots ftw.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suri:

jag ska spela Chanter

Åh, det ska jag nog också göra. Eller kanske templar.

Suri:

Ja asså det finns vissa ställen kvar där det går att boka den fortfarande men inte säker..för många ställe är det slut sålt på....kolla på ställen som inte lika kända...för på webhallen är det slut. Kolla på cdon.com för jag tror dom kan ha.

Okej, ska leta lite nu så att jag kanske kan spela betan i helgen för då ska jag va ledig. [cool]


   
SvaraCitera