Aviseringar
Rensa alla

Åka på skolresa eller inte?


Ämnesstartare

Det är så att jag har blivit erbjuden att åka på en tre dagars skolresa till Frankrike, men jag vet inte om jag borde åka pga min pojkvän/förra pojkvän. Det är ett on/off-förhållande och jag är rädd att han kommer bli arg över att jag åker om vi skulle bli tillsammans igen. Borde jag åka eller stanna för att visa att jag väljer han över en resa?

Behöver ha bestämt mig till på måndag så snälla hjälp!:/


   
Citera

Åka, dumpa honom om förhållandet inte är mer seriöst än så [y]
Gillar man varann på riktigt kan det andra inte ha så stora invändningar emot det. Varför ska man vara ihop med en person som man inte litar på?


   
SvaraCitera

åk till frankrike och drick vin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det handlar inte om att inte lita på varandra på det sättet.. Mer om att visa att min kärlek till honom är större än vad jag bryr mig om skolan/resan.. Det är det han tvivlar på, tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, kanske inte så smart att dricka vin om man ska diskutera EU med andra ungdomar från Europa..


   
SvaraCitera

Hitta någon annan där kärleken är mer ömsesidig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Hitta någon annan där kärleken är mer ömsesidig.

Från vems sida?


   
SvaraCitera

Birgrrr:

åk till frankrike och drick vin.


   
SvaraCitera

Birgrrr:

åk till frankrike och drick vin.

Då citerar jag flashback:"Man kan bli full var som helst"

Stanna hemma du. Frankrike är bara för bögar[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Då citerar jag flashback:"Man kan bli full var som helst"Stanna hemma du. Frankrike är bara för bögar

men jag hade ju inte åkt för att dricka eller för att hitta någon homosexuell haha.. :/


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera

nezna-se:

Mer om att visa att min kärlek till honom är större än vad jag bryr mig om skolan/resan.. Det är det han tvivlar på, tror jag.

Han borde vara GLAD över att du ska åka till Frankrike, inte börja gaga om hur stor DIN kärlek till honom är[tired].


   
SvaraCitera

nezna-se:

haha, kanske inte så smart att dricka vin om man ska diskutera EU med andra ungdomar från Europa..

Vin är nödvändigt ifall du ska stå ut med 15-åriga elitistsnorungar med egna visitkort. Drick massor med vin!


   
SvaraCitera

ÅK BARA FÖR FAN


   
SvaraCitera

Men vadfan vill du då?


   
SvaraCitera