Aviseringar
Rensa alla

Åka till kina?


Ämnesstartare

aristoteles:

Min flickvän är från kina så det är mest därför.

Ahh, i see. Är inte kina rätt billigt förresten? Kan man inte bo antingen rätt länge eller rätt flott (eller både och) där med den summan?

aristoteles:

Hör mycket om det och det låter rätt najs så.

Vilket? Kina? För menar du australien kan du höra mer av mig om det när jag varit där ^^ Blir antagligen nästa år. Är dock inte säker än, kan bli mot slutet av året.

Men det är i alla fall skönt att inte längre vara ensam här om att tjäna syndigt mycket. Tycker att du o jag ska börja prata i alla trådar om hur mycket pengar vi har och om hur vi behöver "slös-förslag"[wink]

Hmm... du kanske borde spara, så kan vi slå ihop våra resurser inom en snar framtid och starta upp saab igen? ;D

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Ahh, i see. Är inte kina rätt billigt förresten? Kan man inte bo antingen rätt länge eller rätt flott (eller både och) där med den summan?

Mycket är billigt där jämfört med sverige. Skulle väl blir där en månad ungefär isf.

Storchen84:

Men det är i alla fall skönt att inte längre vara ensam här om att tjäna syndigt mycket. Tycker att du o jag ska börja prata i alla trådar om hur mycket pengar vi har och om hur vi behöver "slös-förslag"[wink]

Vi kan starta gruppen för höginkomsttagande umare![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Skulle väl blir där en månad ungefär isf.

[tard]Bara? på 150 000? Tycker jag verkar lite... fast då kanske det är extrem lyx till max?

aristoteles:

Vi kan starta gruppen för höginkomsttagande umare!

Fast... lite tråkigt om det bara är vi två. Då är det roligare att vid slumpmässiga tillfällen rub it in[bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

[tard]Bara? på 150 000? Tycker jag verkar lite... fast då kanske det är extrem lyx till max?

Hahaha jag tänker inte göra av med 150 lax på en resa xD
Har en del annat att spendera på.

Storchen84:

Fast... lite tråkigt om det bara är vi två. Då är det roligare att vid slumpmässiga tillfällen rub it in[bigsmile]

Perfect[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Hahaha jag tänker inte göra av med 150 lax på en resa xD

Misstänkte det lite, men samtidigt vet man ju aldrig vem som är big spender[wink]

aristoteles:

Perfect

[ops]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Misstänkte det lite, men samtidigt vet man ju aldrig vem som är big spender[wink]

Det är sant^^
Nämen spenderar inte massor så det är väl därför jag har en del över[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Nämen spenderar inte massor så det är väl därför jag har en del över

Ah, som mig då. Jag brukar dock inte basunera ut hur mycket jag har... har sett för mycket girighet. Och när jag väl gör det så överdriver jag gärna, bara för att ingen någonsin riktigt ska veta hur mycket jag har över[bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför funderar du ens?! stick så fort du kan [crazy]


   
SvaraCitera