Aviseringar
Rensa alla

Åka till LA och bli känd


Ämnesstartare

Min dröm är att bli känd. Och då inte Danny eller Carola känd utan Lady Gaga, Marilyn Monroe känd. Och jag känner att det är till 100 % vad jag vill. Det finns inget annat.

Jag är 15 år. Jag vill antingen börja som modell, skådespelerska eller artist. Och jag kan ju inte söka till idol eller något sådant. Alla vet hur det går efter. Och jag kan inte.. hm, bara stanna här i lilla Sverige.

Så jag vill åka på ett sådant high school year i USA, jag vet att det låter helt sjukt att göra det DÄRFÖR men jag hade säkert velat det annars också.. kanske. Iallafall jag har kommit en bit på vägen i det.

Mitt mål är att hammna i Los Angeles. Bli upptäckt av någon modellargentur och gå på auditions till filmer. Det är vad jag vill.

Är jag helt dum i huvudet som tror på det här själv?


   
Citera

Vad har du för förutsättningar?


   
SvaraCitera

Isabelle15:

Är jag helt dum i huvudet som tror på det här själv?

Nä, men jävligt naiv


   
SvaraCitera

Isabelle15:

Är jag helt dum i huvudet som tror på det här själv?

Ja, och jävligt naiv.


   
SvaraCitera

ett uppriktigt lycka till


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

lycka till. hoppas du kommer på bättre tankar i tid and so on


   
SvaraCitera

Isabelle15:

Och då inte Danny eller Carola känd utan Lady Gaga, Marilyn Monroe känd. Och jag känner att det är till 100 % vad jag vill. Det finns inget annat.

Varför?


   
SvaraCitera

Om du någonsin ska bli nätkändis (eller känd över huvud taget) så måste du hela tiden interagera med människorna omkring dig. Och vidare engagera dem. Jag önskar dig ett stort lycka till. Men glöm för gudskelov inte bort vem som gav dig rådet, när du väl är känd. [cute]


   
SvaraCitera

Gör det, fullt ut!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

lazertits:

Varför?

hon vill bli älskad


   
SvaraCitera

Angelize:

hon vill bli älskad

detta ständiga sökande efter bekräftelse [sad]


   
SvaraCitera

lazertits:

detta ständiga sökande efter bekräftelse [sad]

[n]


   
SvaraCitera

kan hjälpa dig
om du är snygg


   
SvaraCitera

servitris!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, tack för alla svar. Nej, alltså det är inte att jag vill ha bekräftelse eller något sådant. Det är bara att jag känner att det är det jag vill.. Bara vill. Kan inte förklara det bättre. Okej, mina förutsättningar. Jag kan sjunga och spela gitarr. En del kompisar som hört mig sjunga och mina föräldrar säger att jag sjunger bra men jag är ju absolut inget proffs. Jag antar att jag ser bra ut när jag fixar mig. Svårt att prata om sitt eget utseende men jag tror inte att just det kommer vara ett problem. Okej, så vad är det naiva, igentligen?


   
SvaraCitera