Aviseringar
Rensa alla

Åker ni som ser er själva som vuxna fortfarande till nöjesfält för att stanna där från morgon till natt?


Ämnesstartare

har viljan, men det är så jäkla dyrt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Drar ni andra som är 18+ fortfarande till nöjesfält?

Ja, tycker det är jättekul. Rodnar


   
SvaraCitera

Hjärta

S3ON:
 

varpå jag ba: "bitch please, äru 10 år eller?" (hen är 25)

kan ju säga som så att jag inte skulle dra till götet för att åka karuseller hela dagen (ens om jag bodde nära), utan snarare kanske passa på att åka ngt för att man råkade vara där.

typ så


   
SvaraCitera

men har varit så säkert 10 år så har nog mest med mig som person att göra gissar jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt tips; skaffa en unge eller ta extrajobb som barnvakt så har du en anledning att åka på tivoli + att du får ett sällskap som troligen åker allt. Kids är ju så sjukt orädda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:
det obvious svaret till ditt lilla dilemma är ju att dissa kompisen, åka karusellen och sen hålla träff i slottsskogen 

känner knappt till götet, jag vill inte vara träffansvarig där 🙁       

Blivande_japan: utan snarare kanske passa på att åka ngt för att man råkade vara där.

jamen exakttttttt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: känner knappt till götet, jag vill inte vara träffansvarig där 🙁

ähh, man är väl inte ansvarig för att man startar upp skiten. det brukar falla på någon lokalare ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nöjer mig med ett par timmars åkturer nuförtiden.


   
SvaraCitera

Ja. Förvirrad


   
SvaraCitera

Jag har aldrig gillat nöjesfält faktiskt. Blir för lätt åksjuk 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej. Jag tycker inte det är speciellt roligt att besöka nöjesfält. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, men har aldrig varit vidare road av nöjesfält heller för den delen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är sällan på nöjesfält(kanske en gång var tredje år) men när jag är där stannar jag gärna ett tag och åker saker och har kul. Jag, frugan och hennes polare åkte radiobilarna på grönan typ 10 gånger i rad pga ingen köRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bor långt ifrån stora nöjesfält, så om jag åkte till Göteborg eller Stockholm för att besöka ett skulle jag vara där hela dagen och köpa åkband och hela faderullan. Gillar nöjesfält


   
SvaraCitera