Aviseringar
Rensa alla

Aktiviteter i sängen (fråga)


Ämnesstartare

Hej! Jag är en kille som har lite problem i sängen. Nu är det så att jag blir hungrig direkt efter sexuella aktiviteter, och brukar då behöva äta väldigt snabbt efter. På grund av detta har jag godis (mest Snickers, det äger!) under madrassen. Jag undrar om någon tjej skulle kunna acceptera det här eller till och med tända på det? Tack i förhand.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ät under samlaget istället har hört att brudar tycker det är sexigt med killar som kan göra flera saker samtidigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Craigan:

ät under samlaget istället har hört att brudar tycker det är sexigt med killar som kan göra flera saker samtidigt

Gäller det även för t.ex. TV-spel? Jag brukar spela WoW samtidigt som jag tittar på Family Guy.


   
SvaraCitera

Klart de tänder på det. Som upplagt för matsex ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dr_korv:

Gäller det även för t.ex. TV-spel? Jag brukar spela WoW samtidigt som jag tittar på Family Guy.

jafan, du vet om du går och spelar wow när du har en tjej hemma hos dig så kommer hon komma till datorn då och då, det är för att hon vill ha sex med dig framför datorn samtidigt som du lirar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fattar inte vad problemet är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Allt är relativt

allt är relativt i en given situation


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Jag fattar inte vad problemet är

Har du någonsin varit med om det? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Craigan:

i en given situation

Mycket bra & mycket sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lolz, jag får matmani i början av sex/slutet [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förlåt men jag skulle känna mig lite irriterad om killen jag just haft sex med tar fram en Snickers ur madrassen[n] Möjligen om du typ gör det till en grej ("Sugen på lite godis?") men då behöver du ju inte ha den i madrassen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

weird


   
SvaraCitera

Hahahaha. Så jävla bra.


   
SvaraCitera
Åtta

Jag skulle dö av lycka om min tjej drog fram choklad direkt efter sex. [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hellen:

Förlåt men jag skulle känna mig lite irriterad om killen jag just haft sex

typiskt prinsessor


   
SvaraCitera