Aviseringar
Rensa alla

AKUT AKUT HJÄÄLP!


Ämnesstartare

stereo total:

Dock är det lite synd då jag tycker att ögonbryn är en sån sjukt snygg "detalj" i ansikten.

gör typ hela ansiktet. men ändå, att äta/dricka från tre munnar samtidigt. undrar om smakerna skulle blandas och hur det skulle kännas [love]


   
SvaraCitera

Nonsens:

gör typ hela ansiktet. men ändå, att äta/dricka från tre munnar samtidigt. undrar om smakerna skulle blandas och hur det skulle kännas [love]

Fast det är ju liksom inga munnar, det är bara läppar. Annars hade det varit ganska awsome, med tre munnar. Då kan man ju ge oralsex/kyssa tre personer samtidigt [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Fast det är ju liksom inga munnar, det är bara läppar. Annars hade det varit ganska awsome, med tre munnar. Då kan man ju ge oralsex/kyssa tre personer samtidigt

just det, fan. hade nog inte velat ha tre läppar utan hela mungrejen med tunga och allt, då missar man ju den episka oralsexfyrkanten. bäst: oralsex/kyssar med tre munnar tillsammans med någon som har tre könsorgan/munnar.

den här då: ben där armarna sitter eller armar där benen sitter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA SÅ JÄVLA CCOOOL MED BEN SOM ARMAR


   
SvaraCitera

Nonsens:

bäst: oralsex/kyssar med tre munnar tillsammans med någon som har tre könsorgan/munnar.

Hum, beror på vart de könsorganen skulle vara placerade. Om dom var istället för mun och ögonbryn, så är jag inte på.

Nonsens:

den här då: ben där armarna sitter eller armar där benen sitter?

Armar som ben. För fötter greppar man ingenting med. Och med armar som ben så blir det fett mysigt att kramas när man ligger ner.

Nonsens:

HAHA SÅ JÄVLA CCOOOL MED BEN SOM ARMAR

HAHA, JAG DÖÖÖR. SKULLE SE UT SOM NÅGON JÄVLA FÅGEL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Hum, beror på vart de könsorganen skulle vara placerade. Om dom var istället för mun och ögonbryn, så är jag inte på.

skulle vara lite läskigt att göra det med en halvt ansiktslös person, men tänk dig den sjuka närhetskänslan. typ som oralsex fast tre gånger bättre ju.

stereo total:

Armar som ben. För fötter greppar man ingenting med. Och med armar som ben så blir det fett mysigt att kramas när man ligger ner.

jaa, fast samtidigt skulle det vara så himla jobbigt att gå runt och bära hela sin kropp på ett par armar jämt. dessutom skulle man bli så kort (jag är iofs rätt kort redan, men vill inte bli kortare haha).

stereo total:

HAHA, JAG DÖÖÖR. SKULLE SE UT SOM NÅGON JÄVLA FÅGEL

hahahaha jaaa, man skulle kunna gå på alla fyra också [bigsmile] ASBRA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prata om vädret, det funkar alltid[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snacka om pizza[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

"vad har du på dig?"

hm...hade blivit lite fel där..[shake]

olleolle00:

Fråga personen vad han/hon ska göra i helgen, har gjort/ska göra under sommarlovet, annars kan ni prata om musik, sport, kom på galna spontana grejer ni kan hitta på tillsammans

[smile]

stereo total:

"Vad skulle du helst vilja ha, läppar som ögonbryn eller ögonbryn som läppar? Du måste välja ett av alternativen!"

Bra flummide[bigsmile]

kebu12:

Prata om vädret, det funkar alltid

Ah...men jag vill somna i ett morfarssamtal[blush]

Mattias94:

Snacka om pizza

JA! OCH OM KETCHUP OCH STOLAR!


   
SvaraCitera