Forumet - AKUT HJÄLP

AKUT HJÄLP

806 0 24
Hjälp!
Jag är en bisexuell kille som undrar om en tjej kan bli gravid om jag slickar henne precis efter jag sugit av en kille? Kan hon det? är jätte orolig för det hände i helgen och tjejen måde illa dagen efter. Även om det inte är mitt barn känns det lite dåligt att göra henne gravid... Hon känner inte ens killen jag sög lite pinsamt.

Spana också in:

xSorrowSpiritxXx:

Kan hon det? är jätte orolig för det hände i helgen och tjejen måde illa dagen efter

Man mår inte illa så snabbt av eventuell graviditet. Troligtvis berodde illamåendet på något helt annat, typ bakfylla.

Hursomhelst, risken för graviditet i det stadiet är liten, men den finns, se till så hon testar sig om ungefär 3 veckor.
vadå Ingemarsdotter hur vet du hur jag luktar? Jag luktar kanske bättre än dig faktiskt! och ladysmurf du vet inte om jag är en ungdom eller inte för du vet inte hur gamal jag är så håll tyst du är en dum ungdom i såna fall.........

tror ni inte man ser när ni skriver med små bokstäver eller... LOL
vadå
Ingemarsdotter:

hur vet du hur jag luktar? Jag luktar kanske bättre än dig faktiskt! och
ladysmurf:

du vet inte om jag är en ungdom eller inte för du vet inte hur gamal jag är så håll tyst du är en dum ungdom i såna fall.........

tror ni inte man ser när ni skriver med små bokstäver eller... LOL