Aviseringar
Rensa alla

AKUT HJÄLP TACK! Vad ska jag ge honom för present??? [love]


Ämnesstartare

[cool] Jag har just börjat dejta en kille som är supernice & cool as ice. [y] Tyvärr ska han flytta i några år. [n] Vi lär dock hälsa på varandra ändå [rolleyes] Och nyligen fyllde han år [party] imorgon ska jag möta honom och säga hejdå [sad] så jag tänkte komma med en present då [cute] men den måste vara perfekt som få [rolleyes]

Tipsa om en present mellan 1-200kr jag kan ge för att få oss att till nästa nivå nå. [blush]

Endast seriösa svar här - som ni kan förstå! [no-no]

Dold text: Tråden gäller bara fram till mitten av 13:e aug - ser man på...


   
Citera

En cd-skiva!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

En cd-skiva!

Okej 🙂 synd bara att jag inte har en aning om vilken... dessutom har han en i-Pod o.s.v så vad ska han med en cd-skiva till? Bättre kan du!


   
SvaraCitera

diamond_:

Bättre kan du!

Är väl för fan du som ska kunna bättre.[confused]


   
SvaraCitera

t-shirt, biobiljett. som han får spara för ni ska på bio med dem biljetterna[badgrin], en blomma, en kaktus xD, söta strumpor ^^ jag kommer inte på nå mera. nej baka non-stop kakor som se ut som supermario svampar 😀 oc ge dem till han. de blir man glad av ^^<3 Good luck :9 och hälsa från mig[crazy]


   
SvaraCitera

jag [surprised] vet [crazy] inte [shake]


   
SvaraCitera

En natt på ett hotell...


   
SvaraCitera

En avsugning är det minsta du kan ge för helvete!


   
SvaraCitera

Ett halsband med gravyr. Dock lite försent nu eftersom det tar en 4 dagar eller så. Personliga presenter slår allt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PrickiigStrumpa:

t-shirt

Mjo, fast då krävs det verkligen att den är snygg.. och snygga t-shirts hittar man inte under 200 kr hmm, såg en på Zara förut, fast det var månader sen, nu lär den inte finnas kvar.

PrickiigStrumpa:

biobiljett. som han får spara för ni ska på bio med dem biljetterna[badgrin]

hahaha, tänk om han inte gör det då? Men visst, det vore fan nice. Inte så dyrt och inte tråkigt, bio går alltid hem liksom. Så kan han komma och hälsa på, sen går vi på bio och myser... jag drömmer fan om det [zzz] men det låter bra faktiskt! tack för ditt förslag.

PrickiigStrumpa:

baka

Vore kul at baka något, men nu är jag sämst på det. Vore dock skitbra om jag kunde ge han typ "en hemmabakad kladdkaka + muffins" och färska jordgubbar. Då hade han nog blivit glad, men vi ska bara säga hejdå en snabbis :S

fistforfight:

En natt på ett hotell...

Ja, det tänkte jag faktiskt på, men det kommer ju typ gå på 1 och 5 för ett bra ju och jag vet bara bra... hinner nog inte fixa det. Isf att jag skriver ett "låtsaspresenkot" typ att "Hälsa på mig så tar vi in på ett hotell" då är det inte så obvious dock att jag ska betala. kanske mer packa in ett kort och skriva "En hotellnatt med mig" sen säga till honom "vi kan planera in det lite smidigt sen när du hälsar på någon gång... hmm? LÅTER VÄL SUPERBRA? Väldigt sexig present faktiskt... funderat lite på den, men synd det kommer kosta så jävla mycket.

Maxwinner:

En avsugning är det minsta du kan ge för helvete!

Men lugn och fin nu va?

psson:

Ett halsband med gravyr. Dock lite försent nu eftersom det tar en 4 dagar eller så. Personliga presenter slår allt

Jo precis, lite. för. sent... men jag håller med dig.


   
SvaraCitera

diamond_:

men det låter bra faktiskt! tack för ditt förslag.

hihi ingen orsak ^^ Glöm inte att hälsa från mig![surprised][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PrickiigStrumpa:

biobiljett. som han får spara för ni ska på bio med dem biljetterna

jo men... kommer han inte känna sig pressad och tvingad att bjuda med mig liksom, tänk om han inte vill egenteligen? :S världens flopp. Lite som att jag bjuder in mig själv liksom, är det verkligen OK?


   
SvaraCitera
Tyrael

Maxwinner:

En avsugning

diamond_:

kan

diamond_:

jag

diamond_:

ge

diamond_:

för

diamond_:

200kr

diamond_:

för att få oss att till nästa nivå

diamond_:

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

wise man, wise words.

men lol 😛
lägg av nu


   
SvaraCitera
Tyrael

diamond_:

men lol 😛
lägg av nu

Okejdå


   
SvaraCitera