Aviseringar
Rensa alla

Akut katthjälp


Paseo
Ämnesstartare

Min kisse har inte ätit eller druckit på flera dagar. Hon är trött och slö. Ligger bara. Nu har också hennes nos, läppar och trampdynor gått från rosa till gula. Vad händer? 🙁 Jag kan inte åka till vet för jag har inga pengar och mamma och pappa är i Spanien. uhuhuhu.


   
Citera
Ämnesetiketter

Öh ta det på faktura och låt kattskrället leva?


   
SvaraCitera

 du måste åka in till vet på en gång förstår du väl! ta på avbetalning isf. be dina päron att girera pengar till dig.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Hon har också kräkts flera gånger de senaste dagarna.


   
SvaraCitera

Även kliniker som inte tar på avbetalning/faktura (men de flesta gör det om man inte har pengar, vad annars ska de göra liksom) får lov att göra det i nödfall. Du betalar ju ändå inte innan djuret är behandlat.


   
SvaraCitera

Ta en taxi till vet nu!


   
SvaraCitera

vet!! avbetalning, vad som helst, stackars katt Ledsen


   
SvaraCitera
KSENIA

:S om hon är gul är det oftast levern så ja det är AKUT            


   
SvaraCitera
time
 time

Klart du måste åka! Du kan ringa och förklara ditt ekonomiska läge innan, men hon måste få hjälp på en gång, annars låter det ju som att stackarn kommer dö.


   
SvaraCitera

Är den inte försäkrad?


   
SvaraCitera

Paseo: Hon har också kräkts flera gånger de senaste dagarna.

Då är d nog lugnt ska du se, något virus som går! 

hahaha förlåt, kunde inte låta bli.. mkt kallkänsligt i know 🙁 *slår mig själv med en kakburk i huvudet* 

time: hon måste få hjälp på en gång,


   
SvaraCitera

Åk in snälla du!! Pengar löser sig!


   
SvaraCitera

Hur gick det?


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Ganon:
Hur gick det?

jag åkte in med henne men de sa bara att hon skulle ha ny mat. men de ville jag skulle komma tillbaka.
då när jag kom tillbaka sa de att hon bara hade en vecka kvar att leva i det tillståndet, men en vecka i hemskt lidande då. så vi avlivade henne. min fina smilla <3


   
SvaraCitera

Paseo: så vi avlivade henne. min fina smilla <3

Gråter


   
SvaraCitera