Aviseringar
Rensa alla

AKUT P-PILLER?!?!


Ämnesstartare

Tözen:

Nej,döp en till svullomalin efter mig oxå,så blir d asbra

Njae, om jag skulle få barn om några år (eftersom det löste sig, hon hade tagit akut p-piller av sin syrra igår) så skulle jag troligtvis inte döpt dom efter en "Moral"-Malin som får sin livsglädje av andras missöden pga att hon själv inser att hon är lite för oattraktiv för att någonsin själv hitta en kille som skulle vilja ha barn med henne.


   
SvaraCitera

FallenInterlude:

Moral"-Malin som får sin livsglädje av andras missöden pga att hon själv inser att hon är lite för oattraktiv för att någonsin själv hitta en kille som skulle vilja ha barn med henne.

och d ska förolämpa mig då jag själv vill sterelisera mig när jag är 20 och har hittat en som vill ha sex med mig?[rolleyes]Bara för du är kille och hjärnskadad och inte kan använda kondom så är d rätt åt DIG om du får unge,men inte åt barnet för den borde inte ha en sån puckad farsa som inte har vett att använda kondom.[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

puckad farsa som inte har vett att använda kondom.

Dem flesta barnen har nog farsor som inte använde kondom när barnen blev till? Och ja, jag tror sanningen sved lite på dig när jag skrev som jag gjorde.
Bra idé att du ska sterilisera dig faktiskt. Tänk om du hade fått en son, som hade gjort en tjej gravid och behövde ditt stöd som morsa, och du valde att skratta åt honom istället och säga hur jävla dum han är. Fyfan vad pinsamt dålig morsa du skulle va, och det kan jag säga redan efter att ha skrivit med dig i 10 minuter.. Det borde också kännas lite.


   
SvaraCitera

FallenInterlude:

Dem flesta barnen har nog farsor som inte använde kondom när barnen blev till?

dom flesta väljer att bli pappa,dom är inte så dumma att knulla utan kondom om dom inte vill ha barn.[confused]

FallenInterlude:

Tänk om du hade fått en son, som hade gjort en tjej gravid och behövde ditt stöd som morsa

skillnaden är att du är korkad och jag bryr mig inte om dig.

FallenInterlude:

Det borde också kännas lite.

HAHAHHA,jag ska alltså ta åt mig vad nån som är anonym på ett internetforum säger om hur jag skulle va som mamma?gosh,intelligensen går bara neråt kan jag säga.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

HAHAHHA,jag ska alltså ta åt mig vad nån som är anonym på ett internetforum säger om hur jag skulle va som mamma?gosh,intelligensen går bara neråt kan jag säga.[rolleyes]

Nej, men då borde du heller inte sitta och klanka ner på någon anonym på ett internetforum, och tro att jag skulle ta åt mig av din jävla moralkaka? Shit. Varannan mening du skriver så skjuter du dig själv i foten.
Se också till att du aldrig gör några misstag, "svullomalin" för någon kommer vara där jävligt snabbt och berätta hur värdelös du är. Förhoppningsvis blir det din mamma, eftersom det troligtvis går i generationer.


   
SvaraCitera

FallenInterlude:

tro att jag skulle ta åt mig av din jävla moralkaka?

du TAR ju åt dig[rolleyes]

FallenInterlude:

för någon kommer vara där jävligt snabbt och berätta hur värdelös du är

men kom igen,förolämpa mig bättre tack,d är skrattretande[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

du TAR ju åt dig[rolleyes]

Nej, tycker bara sånna som du borde hålla sig till sina egna tips och gå efter dom. Men du lär ju inte behöva några eftersom du tydligen är så sjukt världsvan. Det är synd att jag inte vet vem du är, för när du felar skulle jag varit där och skrattat åt dig, Och jag antar att dina (eventuella) vänner också skulle göra det, för dom har nog tröttnat mer på dig än vad du kan ana.
Jag förolämpar dig inte? Det är sanningen och det vet du.
Jag tog mig ut ur knipan nu, så du får hitta någon annan person i ditt patetiska lilla liv som du anser vara mindre och mer tragisk än dig själv (Om detta är möjligt) eftersom jag inte kommer lägga ner mer energi på dig nu.


   
SvaraCitera

FallenInterlude:

Jag tog mig ut ur knipan nu, så du får hitta någon annan person i ditt patetiska lilla liv som du anser vara mindre och mer tragisk än dig själv (Om detta är möjligt) eftersom jag inte kommer lägga ner mer energi på dig nu.

HAHAHAHAHA,försökt igen!detta va ju kul,du är verkligen dålig på att förolämpa[bigsmile]gör igen[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FallenInterlude:

Jag hade sex med en tjej i fredags natt (04.00-05.00) kan hon gå till ungdomsmottagningen imorgon och ta ett akut p-piller då?

Tözen:

Grattis,du ska bli pappa

haha episkt svar. 3 dagars regeln råder på akut p-piller.
men blir de något så fixa kemisk abort.
hon tar ett piller eller spruta, hon får mens och du blev inte pappa den här gången heller.
OBS: du behöver inget godkännande från målsman, så dom behöver aldrig få reda på det[y]


   
SvaraCitera

FallenInterlude:

Nej, men då borde du heller inte sitta och klanka ner på någon anonym på ett internetforum, och tro att jag skulle ta åt mig av din jävla moralkaka?

Du borde anat att det kunde hända och googlat istället om du inte tålde det.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera