Aviseringar
Rensa alla

AKUT! ska jag finna mig i det här?


typiskt tjejer att slampa runt[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kidnappa henne och bind fast henne i en stol.. det gjorde jag när min tjej och jag gjorde slut, och nu är vi jättelyckliga =).

Nej men ärligt, det låter inte som att det är något att ha direkt. Jag hade lagt ner det.
Det är nog större chans att du får henne ifall du visar att du inte tålerar att hon gör sånt, än att du visar vilja att vara med henne och så, trots att hon gör saker du inte gillar.
Och även om hon inte vill ha dig, så vinner du i att du inte ödslar din tid och bryter ner din självrespekt med att umgås med någon som inte vill ha dig på samma sätt som du vill ha henne.

Jag hade inte sagt att jag inte vill fortsätta, utan jag hade snarare umgåtts med henne mindre och mindre gradvis, vilket får henne att undra vad det är för fel, så säger du bara att du håller på att tappa intresset för att hon inte vill ha dig på samma sätt som du vill ha henne.

ungefär så iaf, lättare när man vet vad det är för tjej och så 🙂


   
SvaraCitera

Nej show some balls. [zzz]


   
SvaraCitera

lugger:

Eller ska jag säga ifrån och inte ha mer
Kontakt med tjejen trots att jag tycker om henne ?

Det verkar vara det rätta, om du inte vill lida i onödan.. det är jävligt jobbigt att tycka om någon som inte kan/vill vara tillsammans med en, det är slöseri...

Antingen får du, om du vill få det att funka, köra på samma stil som hon och träffa andra vid sidan om så att du slipper sitta hemma och glo in i väggen och tänka på henne varje minut. Eller så kanske det är bäst att bryta...

Hoppas du gör vad som känns bäst iaf.


   
SvaraCitera

lugger:

normala saker pojk och flickvänner gör. Men saken är den att hon inte vill ha något förhållande

alltså är hon inte din flickvän


   
SvaraCitera

Ja hon är ju ärlig så du får ju bara ta ställning.


   
SvaraCitera

Såhär enkelt är det; träffar jag en kille som jag vill ha ett förhållande med, och han INTE vill det, då skulle jag inte ha kontakt med honom. Även fast jag tyckte väldigt om honom, och egentligen VILLE ha kontakt. Men vill man leva på två helt olika sätt, ja då funkar det helt enkelt inte :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men grejen är den att hon säger att hon älskar att vara med
mig å
mysa med mig .. Och det tåls att säga att hon var ihop med sin förra pojkvän i 3 år och det tog slut för ett tag sedan..hon kanske är less förhållanden..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och det tåls även säga att vi går i sammma klass ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, vill hon vara med dig, och du tar mer och mer avstånd, så kommer hon undra varför som sagt. och när hon undrar så säger du som det är.

Vill hon inte ha ett förhållande, så vinner du på att du inte längre slösar din tid på något som du egentligen inte vill ha, utan bara "nöjer" dig med.

Har du tur, så kanske hon blir hon inresserad av dig, eftersom du visar henne att hon inte är ditt allt.

Det är jävligt jobbigt, men tänk på att hur hon än gör så blir det bättre för dig i slutändan. När du tålererar att hon håller på på ett vis du egentligen inte gillar, så bryter du bara ner din egen självrespekt, och det är absolut inget du vill göra.
Tro mig, du kommer få lida tiofaldigt av det än att du bryter upp det förhållande ni har just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

* Och om du visar mindre intresse, och hon inte visar någon respons alls, så visar det egentligen bara att hon faktiskt inte var så intresserad alls, och då är det ju också ett plus att du tog avstånd, eftersom du istället kan hitta en dam som ger dig det du vill ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exakts såhär är det för mig oxå..
Förutom att vi redan varit tsm's 2 gngr.. men inte kunnat hålla det, så vi försöker igen, menmen.. bara vänta å se, right ?


   
SvaraCitera

Varför nöja sig med något som är halv bra?


   
SvaraCitera

Låter som att du är hennes slav.

GET YOUR BALLS IN ORDER MAN.

Säg bokstavligt talat typ fuck it och att du inte pallar med henne då och dra. Antingen låter hon dig gå och du går vidare med ditt liv då hon VERKLIGEN inte är något att ha eller så bönar hon dig att stanna och du har då kontrollen i förhållandet.


   
SvaraCitera