Aviseringar
Rensa alla

Akuthjälp, tacksamt. (Gällande tjej och etc)


Ämnesstartare

Ja hallå där, ska försöka göra detta så kort som möjligt. Så slipper jag bland annat oändligt med gnäll gällande wall of text och etc.

Men, grejen är så här - Det handlar en tjej (Såklart)

Backstory : Jag är 18 års ålder. Och jag är inte någon Brad Pitt men inte heller Mclovin'.

Så tidigare i sommar så träffa jag en tjej på en fest, hon var vacker, trevlig och charmig. Vi pratade hela kvällen om allt möjligt. Det sluta med att hon säger att hon har nyligen gjort slut med sin pojkvän som jag är bekant med på någon front, men hon gav mig hennes nummer utan vidare på frågning av mig. (Skrev dock aldrig upp det, the bro code oavsett kände jag för tillfället) Och la drömmen om henne bakom mig.

- Och nu ett halvår senare så har vi träffas på krogen och etc, då våra bästa vänner är tillsammans. Allt börja med att hon kom fram från ingenstans och sa "Hur kan du alltid klä dig så jävla bra?" Tänkte inte mycket på det och sa "Jadu, vet inte."

Några helger efteråt så träffas vi igen och hon kommer fram till mig igen(Ha i åtanken att hon var full båda gånger så klart) och säger " Du är fan snygg alltså" Jag svarar med samma sak igen. Vi snackade resten av kvällen och fick hennes nummer. Så nu har vi smsat ett tag och bara chillat.

Och här är problem - Jag tar alltid initiativ till att smsa och det är alltid jobbigt, för hur vet jag att hon inte bara tycker jag är en jobbig random som smsar? hon svara gladligen dock men hon tycks ge samma respons till många andra som skriver till henne på facebook och dylikt. Hon säger själv att hon är otroligt blyg och har uselt självförtroende. Har grymt svårt att tyda vad hon egentligen vill, jag är tydligen snygg och klär mig bra men ändå vill hon aldrig smsa mig först utan inväntar min sms, så hur vet jag att hon tycker om mig eller om hon tycker jag är en random som vilken som helst?

Kanske är ett I-lands problem vem vet, men om någon har dylik story i fickan så skulle jag uppskatta det.

Tack på förhand.


   
Citera

Onemonthoff:

jag är inte någon Brad Pitt men inte heller Mclovin

[love][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

bara att satsa väl[shake]


   
SvaraCitera

Men åh, vad mer begär du[rolleyes]
vill du ha ett frieri?


   
SvaraCitera

Fr[ga!


   
SvaraCitera

kebu12:

bara att satsa väl

Vart? ansiktet? hmmz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, jag är inte naiv. Låter dummare än vad egentligen, jag förstår att det bara är att satsa och servera mig. Men jag vågar inte och orkar inte bli dissad igen visserligen kommer ingen ihåg en fegis men det jag nog är mest ute efter är ifall hon verkligen verkar intresserad eller bara någon random shit?

Vad tros? Jag vet att allt inte står i stjärnorna, men en hjälp på traven är alltid viktigt.


   
SvaraCitera

Onemonthoff:

Jag tar alltid initiativ till att smsa

tror att det är så att flickor vill känna sig behövda och då väntar på att grabben ska smsa 🙂 om de verkligen vill smsa hör de väl av sig till slut eller dissar en då de tror att man dissar dem 😛

jag testar detta just nu. brukar smsa en tjej varje dag lite.
har idag (måndag) inte gjort det så får se om hon smsar imorrn eller senare 🙂


   
SvaraCitera

LightInDarkness:

jag testar detta just nu. brukar smsa en tjej varje dag lite.
har idag (måndag) inte gjort det så får se om hon smsar imorrn eller senare 🙂

vågat[wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

vågat[wink]

haha 😉 måste ju se om hon saknar mina sms lr inte 😉


   
SvaraCitera

LightInDarkness:

haha 😉 måste ju se om hon saknar mina sms lr inte 😉

klart hon saknar dej[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan även tillägga nu på senare dar att jag valde att inte smsa för tre dagars sen, vi har inte hörs sedan dess.


   
SvaraCitera
zIGGE

LightInDarkness:

har idag (måndag) inte gjort det så får se om hon smsar imorrn eller senare 🙂

"så du vill inte prata med mig längre eller?"


   
SvaraCitera

zIGGE:

"så du vill inte prata med mig längre eller?"

de flesta tjejerna skriver nog så eller "varför skriver du inte längre?" o annat liknande 🙂

tror dock att denna tjejen kommer skriva något annat med tanke på att vi inte alls kommit någonvart längre än lite vänner 😛


   
SvaraCitera

Riskera allt och fråga. Det värsta som kan hända är att du förlorar all värdighet. Men sen när har värdighet någonsin gjort nån lycklig ändå [ops]


   
SvaraCitera