Aviseringar
Rensa alla

ALANYA 2011


Ämnesstartare

Hej![smile] Jag och tre brudar ska i år till Alanya och kommer vara där 6/8-20/8. Vi alla är 93or och vore skitkul om alla som ska dit samtidigt kan höra av sig och ni som redan varit där kan komma med några bra tips ? [wink]

Hör av er! /jensenbrudar[bigsmile]


   
Citera

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera

Vet också en brud som ska tid någon gång i år [party]


   
SvaraCitera

var ska ni bo någonstans? vilket företag åker ni med? 🙂 har tänkt på att dra dit någon gång i den tiden 😀 ni kanske blir det sista bidragande faktorn med lite tur [wink]

/4 Norra real killar [badgrin]


   
SvaraCitera

eddie663:

/4 Norra real killar

lol, bajs.

----------------------------

dra o sup bara!


   
SvaraCitera

Hahahahahah

Komijen brudar!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jensenbrudar:

Hej! Jag och tre brudar ska i år till Alanya och kommer vara där 6/8-20/8. Vi alla är 93or och vore skitkul om alla som ska dit samtidigt kan höra av sig och ni som redan varit där kan komma med några bra tips ?

Hör av er! /jensenbrudar

Vi är 4 killar som är där från 17/8 till 1/9 bor på Clea tac 🙂


   
SvaraCitera

Vad gör man i Alanya? Förutom får könssjukodomar och super sig redlöst full.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi är fyra stycken 18 åriga tjejer som ska dit 17-25 augusti!:)


   
SvaraCitera
sopare

min bror var där och träffade en tjej som blivit av med känseln i underarmen pga att hon druckit drinkar som serverats från en bar.
Turkarna blandar i metanol i sina drinkar för att det ska bli billigare. Visserligen gör inte alla så, men det finns ställen som tex "Robin Hood" där dom delar ut gratis drinkar som ganska säkert innehåller metanol, det var där tjejen som tappat känseln hade druckit.

http://lt.se/nyheter/1.114790-turister-i-turkiet-dog-av-giftig-sprit

Min bror hade även pratat med en turk på sitt hotell där dom bodde om detta, och han berättade att han aldrig drack drinkar när han var ute, han drack bara vin och öl för då kände man lättare på smaken om det var metanol i.

köp egen sprit och gör egna groggar istället, om ni inte tar risken att dricka ändå. [bigcheers]


   
SvaraCitera