Aviseringar
Rensa alla

Alanya 2012!


Ämnesstartare

Hejsan alla glada! Jag kom hem från alanya för någon vecka sen, kan bara säga att det var de roligaste jag har gjort! Så sjukt jävla roligt.. Så nu taggar jag och mina vänner redan för en ny resa, på min 18årsdag, så tänkte bara höra med folk om de finns ngn som kan tipsa om något bra ungdomshotel som är nära hamnen? 😀


   
Citera

e d e så jävla kul me party asså


   
SvaraCitera

Kongo 2047! Någon som är på? [cute]


   
SvaraCitera

S3ON:

Kongo 2047! Någon som är på?

Sure!


   
SvaraCitera

S3ON:

Kongo 2047! Någon som är på? [cute]

Självklart har planer på att börja med obehaglig sexturism till fattiga länder någon gång i 55-60 årsåldern.


   
SvaraCitera

Var i Alanya för knappa vecka sedan, så jag kan väll mer eller mindre rekommendera Kleopatra Euro Hotell. Central, nära till stranden, klubbar, resturanger.

Det finns nämligen inget som är specifikt ungdoms-anpassat. Det är i stortsett anpassat för att den alldaglige turisten skall ha det till sin belåtenhet.


   
SvaraCitera

astattigt juh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska också dit, i juni 😀 vi tänkte bo på ett hotell som heter Grand Okan.


   
SvaraCitera

lol skulle precis skriva att d är astattigt, så hade jag redan gjort d..[crazy]


   
SvaraCitera

Tror inte att det är min grej. Eller var min grej i den åldern om jag haft tid/möjlighet.


   
SvaraCitera

Gillar alla Alanyaalbum på facebook. På bild 2 av 350 sitter alla i flygplanen och ler, och på bild 5 av 350 så dansas det på båtar, kuken dunkas i bardisken och brudarna har slängt av sig överdelen, vilket fortsätter fram till bild 350 av 350.


   
SvaraCitera

itsmyattitude:

kan tipsa om något bra ungdomshotel som är nära hamnen? 😀

har aldrig varit där men..

http://lmgtfy.com/?q=alanya+hotell+centralt


   
SvaraCitera