Aviseringar
Rensa alla

Alanya, September 2011


Ämnesstartare

Tjo! Tänkte åka ner till Alanya i september någon gång. Antingen i början på, eller i typ i mitten av månaden.

Så jag tänkte kolla läget här, om det kanske är några som ska ner i september som jag. Vore kul att träffa lite folk härifrån och föra med eller ja, vad vet jag...

Är en kille på 19 år, lätt att ha & göra med. Gillar att träffa nytt folk och festa. [bigcheers]

Jag tänkte bo på SunPark Ocean, ligger precis vid kleopatra stranden. Ligger en bit från hamnen där man kommer hålla till om kvällarna, men taxi är inget jag snålar med, hehe.

Skriv om du ska ner så styr vi upp nåt tills dess! [y]


   
Citera
Ämnesstartare

Åker du ensam? [surprised]


   
SvaraCitera
KSENIA

WT[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som det ser ut nu så är det bara jag och en tjejpolare, resten av packet är antingen torrisar hela bunten eller jobbar/har inte pengar.

Men två pers, med sådär halvt samma mål på resan kan ju bli lite halvtråkigt kanske. Så varför inte träffa på lite fler svenskar. Som sagt, jag träffar gärna nytt folk [smile]


   
SvaraCitera

finns väl reseforum o så där folk gör trådar o träffar utomlands...googla=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte att det kanske kunde finnas någon här som inte är folkskygg. Men de flesta verkar ju vara det. 🙂


   
SvaraCitera
time
 time

jerryr:

Men de flesta verkar ju vara det. 🙂

Man är väl inte folkskygg bara för att man inte vill åka till Turkiet med en särskrivande kille på internet?


   
SvaraCitera
zIGGE

timeisrunningout:

Turkiet med en särskrivande kille på internet?

Idag får inte ditt ego en boost av mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Man är väl inte folkskygg bara för att man inte vill åka till Turkiet med en särskrivande kille på internet?

Jag omformulerar det hela lite grann då; folk vågar snarare inte göra såna här spontana grejer... Nu behöver vi inte diskutera det nå' mer. 🙂


   
SvaraCitera
time
 time

zIGGE:

Idag får inte ditt ego en boost av mig

Idag förtjänar inte mitt ego en boost. Försöker igen imorgon.

Dold text: Jag vägrar bli kallad folkskygg. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jerryr:

folk vågar snarare inte göra såna här spontana grejer..

hur är det spontant om man planerar? [wink][wink]


   
SvaraCitera

jerryr:

Jag omformulerar det hela lite grann då; folk vågar snarare inte göra såna här spontana grejer...

Spontant att planera in semester i september.[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart man ska ner till alanya i september, Golden island here I come!


   
SvaraCitera

jerryr:

folk vågar snarare inte göra såna här spontana grejer... Nu behöver vi inte diskutera det nå' mer. 🙂

Lol, spontant. Ögon i en Plåthink smsade mig "får jag åka till Göteborg och sova hos er? sista bussen går om tjugo minuter" när hon befann sig 142 mil ifrån oss. Det är spontant. 🙂


   
SvaraCitera

här inne lär du inte finna de människor du söker
(som du kanske märker)
hoppas i varje fall du får en härlig resa [love]


   
SvaraCitera