Aviseringar
Rensa alla

Alarm


Ämnesstartare

Hjärtlös: Snällt men det gjorde jag ej

Nää varför inte det då ? 🙁 

nöbby: Produktiviteten minskar bara.

Hmm coolt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Nää varför inte det då ? 🙁

Var uppe på natten och försökte skriva en skoluppgift men klarade inte av något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Var uppe på natten och försökte skriva en skoluppgift men klarade inte av något

Ah I see. Nej att skriva skolgrejer på natten blir sällan bra har jag lärt mig. Får vara tjatig och säga till dig att sova istället och skriva på dagen Icke! fast antar att det då gör mig till en hycklare Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får sovmorgon imorgon, larmet drar nog inte igång förns cirkus 05:10!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Ah I see. Nej att skriva skolgrejer på natten blir sällan bra har jag lärt mig. Får vara tjatig och säga till dig att sova istället och skriva på dagen Icke! fast antar att det då gör mig till en hycklare Ledsen

Jag har nu fått hjälp av Pinkie att skriva! Ja.. borde ju försöka göra klart allt tidigare än under natten. Ah, kanske men du borde väl också göra så. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan: Får sovmorgon imorgon, larmet drar nog inte igång förns cirkus 05:10!

Gud vad nice! 

Hjärtlös: Jag har nu fått hjälp av Pinkie att skriva! Ja.. borde ju försöka göra klart allt tidigare än under natten. Ah, kanske men du borde väl också göra så. :/

Vad snällt! Och trevligt, roligare då antar jag 🙂 haha jo det vore väl det mesta men inte alltid det går när man har en massa att göra Ledsen Jepp borde jag, men är bättre nu än förr iaf 🙂 har slagit mig att man kan jobba mycket på raster, lunchen och håltimmor istället för att inte göra nåt typ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Vad snällt! Och trevligt, roligare då antar jag 🙂 haha jo det vore väl det mesta men inte alltid det går när man har en massa att göra  Jepp borde jag, men är bättre nu än förr iaf 🙂 har slagit mig att man kan jobba mycket på raster, lunchen och håltimmor istället för att inte göra nåt typ

Ja, det var skönt att bli klar med det och trevligare med sällskap. Åh, smart! Det är verkligen bra att plugga när man ändå inte har någonting att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Ja, det var skönt att bli klar med det och trevligare med sällskap. Åh, smart! Det är verkligen bra att plugga när man ändå inte har någonting att göra.

Precis, ganska så rimligt 🙂 fortsätt använd pinkie då så du inte sitter uppe på nätterna 🙂 Haha tack! Tyckte det var rätt smart. Nej precis, innan gick jag typ till stan, spelade på datorn eller bara segade. Bättre att sitta i bibblan och jobba lite 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Gud vad nice!

Ja jävlar, blir nog grejer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Gud i himmel alltså vilka morgonrutiner. Jag kan liksom inte sånt. Kan knappt komma ur sängen, kan inte äta nåt före klockan 12, kan knappt göra mig fräsch och kommer nästan alltid sen. Kom på mig själv att jag gick blundandes en lång bit på väg till skolan...

Rutiner handlar just om att skapa rutiner, kommer man in i det så är det lugnt då är det naturligt för en. Tvinga in sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vaknar nästan alltid 5 minuter innan larmet. Kliver upp 5 när jag jobbar. Tycker det är helt ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar för det mesta gå upp runt 06-07, inte så farligt. Ska upp 06 imorgon, för att dra och träna. Sedan har man hela dagen framför sig (frukost, plugga, laga lunch, slöglo serie/plugga/jobba), tycker att det är jävligt gött. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

6:45... Men idag blir det 7:30 pga sovmorgon! Yey och kan äntligen ta det lugnt på morgonen. :3 

Oj vad alla går upp tidigt :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Rutiner handlar just om att skapa rutiner, kommer man in i det så är det lugnt då är det naturligt för en. Tvinga in sig.

Nope, går inte när det kommer till morgonen. Försökt i år nu. 

aristoteles: Vaknar nästan alltid 5 minuter innan larmet. Kliver upp 5 när jag jobbar. Tycker det är helt ok.

Ofattbart.

Cutenessoverload: 6:45... Men idag blir det 7:30 pga sovmorgon! Yey och kan äntligen ta det lugnt på morgonen. :3 

Oj vad alla går upp tidigt :O

Fattar inte hur alla klarar av det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Fattar inte hur alla klarar av det.

Eller hur! Jag klarar knappt att komma upp på morgonen den tiden jag går upp! 🙁


   
SvaraCitera