Aviseringar
Rensa alla

Alchol


Ämnesstartare

Varför   Är alchol farligt i för stora mängder? är de sant att tjejer bli snabbare fulla av  öl för att den har mindre vatten i sig?  Löser öl.  Problem? Är de någon skillnad på tjejer o killar när dem blir påverkade  ? Vad händer när man blir full säger man saker då som man inte ska säga o inte tänker säg för? Hur blir ni när ni är fulla? Drack ni mycket när ni va 18 festade ni mycket?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Det är en synd att dricka alkohol. Jesus offrade sig inte för dig för att du skulle ta droger! 


   
SvaraCitera
Berit

kör på snusfylla ist och drick vin vid nattvarden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:
Varför   Är alchol farligt i för stora mängder? är de sant att tjejer bli snabbare fulla av  öl för att den har mindre vatten i sig?  Löser öl.  Problem? Är de någon skillnad på tjejer o killar när dem blir påverkade  ? Vad händer när man blir full säger man saker då som man inte ska säga o inte tänker säg för? Hur blir ni när ni är fulla? Drack ni mycket när ni va 18 festade ni mycket?

För att det förstör levern.

Den har mer vatten i sig i förhollande till mängden, jämfört med andra alkoholhaltiga drycker.

Det beror på hur du menar. Dock inga matteproblem, tyvärr.

Beror helt på din personlighet, men det är ingen specifik skullnad på tjejer och killar som alltid finns.

Det beror på hur full du är, och vem du är som person.

Alldrig varit.

Är 14 än så länge.

Det här var svar till frågorna som jag uppfattade dem, han kanske menade något annat på nån av dem, men det är svårt att veta.


   
SvaraCitera
Draug

S3ON: Det är en synd att dricka alkohol. Jesus

Men det är cool lugnt att dricka hans blod i ceremoniella syften. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att det förstör levern den har mer vatten i sig i . till mÄngden  jämfört med andra alkoholhaltiga drycker
det beror på hur du .mEnarDock inga matteproblem, tyvärr beror helt på din personLighet, men det är ingen specifik skullnad på tjejer .och killar som allTid finns
det beror på hur full du är och vem du är som person.Alldrig varit.är 14 än så länge.
det här var svar till fråGorna som jag uppfattade dem, han kanske. menade något annat på nån av demmen det är svårt att veta

Gjorde en. Ny variant denne_cars som läsa kan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

Men det är cool lugnt att dricka hans blod i ceremoniella syften. 

ja, men inte utanför kyrkans portar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

ja, men inte utanför kyrkan portar! 

ja utanför kyrkan inte portar*


   
SvaraCitera

Danne_cars: alchol 

Alcohol*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CitronSaft:

Alcohol*

Tumme upp


   
SvaraCitera

CitronSaft:

Alcohol*

Alkohol*

Och det finns tydliga skillnader i känsligheten för alkohol beroende på vart man kommer ifrån (många asiater tål relativt lite alkohol) 
vikt och storlek spelar också in


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:

Alkohol*

Och det finns tydliga skillnader i känsligheten för alkohol beroende på vart man kommer ifrån (många asiater tål relativt lite alkohol) 
vikt och storlek spelar också in

Om jag typ väger 45 kg. O är 1,68 cm hur snabbt blir jag full då?


   
SvaraCitera

Danne_cars:

Om jag typ väger 45 kg. O är 1,68 cm hur snabbt blir jag full då?

5


   
SvaraCitera

Danne_cars: Om jag typ väger 45 kg. O är 1,68 cm hur snabbt blir jag full då?

Har du inte druckit innan skulle jag gissa på att du känner av alkoholen rätt snabbt kanske redan efter 1 eller 2 öl, sen för att bli full krävs lite mer antagligen.


   
SvaraCitera

superpojken:

Alkohol*

Vem har sagt att det var på svenska? 


   
SvaraCitera