Aviseringar
Rensa alla

alcohollblås mäter ljög? dålig utrusting?


Ämnesstartare

tjenare, var så att jag var ute och drack en del igår.. slängde i mig 5stark öl inom 2timmars tid. Kännde mig inte så på värkad. så vi stack vidare till en arrangerad fest där dom hade inhägnat in den. vi öppningen stod det ordnings vakter med sånna gula alcohol mätare som man får blåsa i. Jag blåste för och det stod vänta jätte länge. så då fick jag blåa i en annan. Den blev röd. och det betydde att jag var full.. då blev jag smått irriterad och ville blåsa i en annan. Och den blev grön konstigt nog. så är det så att deras utrusting är så dåliga så dom inte märker att man druckit 5stark öl?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Haha varför ville du blåsa i en annan för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Haha varför ville du blåsa i en annan för?

... för att få komma in, kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

... för att få komma in, kanske?

men visste ju att han var full [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

men visste ju att han var full [shake]

So? Varför skulle man inte vilja komma in bara för att man är full?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

So? Varför skulle man inte vilja komma in bara för att man är full?

FÖR att man VET att man är full och man brukar acceptera när man blir busted, men han ville pröva igen [shake] varför, som att det skulle ändras? (Okej nu hade han tur men annars[no-no])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

FÖR att man VET att man är full och man brukar acceptera när man blir busted, men han ville pröva igen [shake] varför, som att det skulle ändras? (Okej nu hade han tur men annars[no-no])

Mätare har haft fel förr. Dessutom ville han kanske chansa eftersom han inte ville tvingas stanna utanför när hans vänner kom in. Om han dessutom inte kände sig påverkad så är det klart att han ville ta chansen.


   
SvaraCitera
elinc

tobbefastace:

på värkad

....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Mätare har haft fel förr. Dessutom ville han kanske chansa eftersom han inte ville tvingas stanna utanför när hans vänner kom in. Om han dessutom inte kände sig påverkad så är det klart att han ville ta chansen.

japp exakt så var det[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså jag hatar vakter[zzz] dom vet ju ingenting


   
SvaraCitera

min polare åkte dit för "rattfylla" trots att hon inte druckit på en vecka. så ja, utrustningen kan vara sisådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

addictive:

alltså jag hatar vakter[zzz] dom vet ju ingenting

haha:D ja. för först sa han ju har du druckit? sen tnkte han gå iväg med mig till polis bilen. då blev jag fan rädd och skrek att jag skulle blåsa igen:D tur som fan att den blev grön


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobbefastace:

sen tnkte han gå iväg med mig till polis bilen.

Varför skulle du sättas i polisbilen? För att köras till fyllecell eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Varför skulle du sättas i polisbilen? För att köras till fyllecell eller?

jag är ju bara 15 så att dom skulle nog köra hem mig och prata med morsan


   
SvaraCitera