Aviseringar
Rensa alla

Ålder har ingen siffra?


Ämnesstartare

Jag har pratat med en kille i en vecka nu. Han ser bra ut och är sjukt snygg, men han fyller 24 år detta året. Jag fyller 18 detta året. Men när jag har pratat med honom och sett på bilder hur han ser ut så ser han ut att vara 19,20 år typ. Han ville träffa mig nästa lördag, men är det fel att han är mycket äldre än mig?

Kram Julle


   
Citera

Hmm alltså det beror ju på vad du själv tycker.
Men jag skulle se det som att det skulle som exempelvis kunna vara din storebror eller nåt liknande. Var ganska många "års" skillnader mellan er. Men samtidigt så ska inte ålder vara nåt hinder för vissa!


   
SvaraCitera
time
 time

18 och 24 är ju ingen fara alls, tycker jag personligen i alla fall. Ni är ju båda myndiga (eller du blir det senare i år). Om ni har mycket gemensamt och trivs bra ihop ser jag inga problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:
Hmm alltså det beror ju på vad du själv tycker.
Men jag skulle se det som att det skulle som exempelvis kunna vara din storebror eller nåt liknande. Var ganska många "års" skillnader mellan er. Men samtidigt så ska inte ålder vara nåt hinder för vissa!

Förstår hur du tänker, men jag tar ett exempel. Min syster är 30 och hennes kille är 23, det är skillnad så det kanske inte spelar så stor roll egentligen? bara man gillar varandra! 🙂


   
SvaraCitera

som sagt åldern är en siffra..lyssna på vad hjärtat vill och känslor är känslor..Lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
18 och 24 är ju ingen fara alls, tycker jag personligen i alla fall. Ni är ju båda myndiga (eller du blir det senare i år). Om ni har mycket gemensamt och trivs bra ihop ser jag inga problem.

puuuh, nu kan jag känna mig lugn! 😉


   
SvaraCitera

Inga problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Peterc_16:
som sagt åldern är en siffra..lyssna på vad hjärtat vill och känslor är känslor..Lycka till

Taack! 🙂


   
SvaraCitera

wtf det där är ju normal åldersskillnad tycker jag. Män mognar seeeeegare.

 


   
SvaraCitera

jullebullens:

Taack! 🙂

gillar du tjejen / killen så betyder inte åldern ett dugg och jag tycker inte att det är så stor åldersskillnad  mellan 18 och 24..lyssna på hjärtat det är det viktigaste.


   
SvaraCitera

Nej. Herregud jag vet två som var 30 respektive 18 när de gängade sig. Det har funkat för dem i femtio år så värt ett försök iallafall.


   
SvaraCitera

jag är 26 och hon är 19. funkar bra. Glad


   
SvaraCitera

Det är upp till en själv att avgöra. Personligen anser jag att då ni båda är myndiga, så är det lugnt.


   
SvaraCitera

jullebullens:

Förstår hur du tänker, men jag tar ett exempel. Min syster är 30 och hennes kille är 23, det är skillnad så det kanske inte spelar så stor roll egentligen? bara man gillar varandra! 🙂

Jahaa ja det var som värst. Men haha jag sa aldrig att du inte skulle träffa den där killen mer på vad jag tyckte. Trivs båda med varandra så shout!
Så träffa den där killen, kanske blir något seriöst så bry dig inte vad jag sa 🙂 Ålder är som sagt  bara en siffra. Och båda är myndiga (snart i alla fall) haha.

Angelize:
wtf det där är ju normal åldersskillnad tycker jag. Män mognar seeeeegare. 

Äsch nu ska du inte dra alla över samma kant.


   
SvaraCitera
Kudhos

Ålder är en siffra, sen om den spelar någon roll eller ej är upp till er. Tycker det låter inte så extremt i ert fall.


   
SvaraCitera