Aviseringar
Rensa alla

Ålders skillnad i era förhållanden?


itsjustme96:

Jag e ju 15.

Fast du är ju ett barn fortfarande, både lagligt och kroppsligt [crazy]
Undrar alltid hur pass mentalt efter vuxna människor som söker sig nedåt i åldrarna är. Du har ju knappt gått ut högstadiet och han har antagligen jobb, kanske färdigutbildad osv. Är ju ljusår mellan er utvecklingsmässigt och erfarenhetsmässigt - eller ska vara iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

han har antagligen jobb

jaa det har han, alltså han ville inte ens träffa mig från början, vi skulle bara vara vänner men vi gled närmre.


   
SvaraCitera

itsjustme96:

Och hur vet du det? Hans personlighet är rolig och han är underbar omtänksam

och tillsammans med en 15 åring så när du blir 18 vad får dig att tro att han inte vill ha en 15 åring istället för dig? eftersom han tydligen inte behöver gemenskapen som gemensam ålder ger och tydligt in to folk som är betydligt yngre än han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt senaste kk var/är åtta år äldre, frågade inte ens förrän vi träffats ett tag, visste ändå på ett ungefär hur gammal han var.

3-8 år äldre har varit vanligast i förhållanden/dejtning för mig. Har dejtat flera i samma ålder också, såklart. Den största skillnaden var när jag dejtade en kille som visade sig vara 16 år äldre, och största åldersskillnaden neråt har varit en ett år yngre kille.

Du får ha kul med din kille så länge det varar, kanske ett halvår, kanske resten av livet, vem vet [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Du får ha kul med din kille så länge det varar, kanske ett halvår, kanske resten av livet, vem vet

Joda, Har med haft massa skitstövlar i min egen ålder. Det fungerade inte alls, bara bråk o gnäll från hans sida hela tiden.

Tack^^


   
SvaraCitera
zIGGE

Riktigt hörhållande, alltså inte bara vänskap-sex utan ett 1on1 förhållande som höll i över ett halvår, var hon 4 år äldre. Jag var 17 och hon 21, var mycket mysigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, jo men precis 😀 Tack zIGGE 😀


   
SvaraCitera

itsjustme96:

Min kille är 25 och jag är 15, och det funkar fortfarande perfekt för oss två. Jag vill inte ha massa kommentarer om det, för de va inte därför jag skapade tråden.

varför nämnde du det då? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

varför nämnde du det då?

För jag ville se om det var fler som hade förhållanden med hög ålders skillnad kanske,daah.[tired]


   
SvaraCitera

itsjustme96:

ålders skillnad

men får man inte lära sig grammatik i småskolan nuförtiden [cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men får man inte lära sig grammatik i småskolan nuförtiden ​​

Huh? stav problem, so what? 😛 jag bryr mig inte för inget jag lider av.^^


   
SvaraCitera

itsjustme96:

stav problem

[sad]


   
SvaraCitera

itsjustme96:

För jag ville se om det var fler som hade förhållanden med hög ålders skillnad kanske,daah.

Onödigt att nämna att du hade det om du nu inte ville att folk skulle kommentera det i första taget...

isola:

men får man inte lära sig grammatik i småskolan nuförtiden

Meningen avsaknar både versal och frågetecken [wink]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Meningen avsaknar både versal och frågetecken [wink]

Ja för förr i tiden fick man det då inte [blush]


   
SvaraCitera

isola:

Ja för förr i tiden fick man det då inte

[wink]


   
SvaraCitera