Aviseringar
Rensa alla

åldersgärns på vandrarhem?


Ämnesstartare

existerar nån sådan eller är det lugnt för minderåriga att bo på vandrarhem?
nu snackar vi inte något spejsat som danmark (google sa att det var lugnt i danmark, nämligen) utan mer göteborg.

om inte annat får ni gärna rekommendera campplats. fortfarande i göteborg.

tack.

[smile]


   
Citera

overdose delusion:

göteborg

overdose delusion:

är det lugnt för minderåriga att bo på vandrarhem?

Aarå. [y]


   
SvaraCitera

det är nog inga problem var inte det förut iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nån som vet nåt om camping?


   
SvaraCitera
Jeay_L

Brukar väl ingen allmän åldersgräns, men det finns ju vissa som har åldersgräns, och ibland åldersgräns under en viss period..


   
SvaraCitera

I tyskland var man oftast tvungen att vara 18 för att bo i ett rum med folk från ett annat sällskap än ens eget, samt vara 18 för att ens boka plats i vissa fall. Men det borde fan vara chill i sverige.


   
SvaraCitera

Jag skulle nog vilja rekomidera dig och kontakta det vandrahemet du tänker bo på och fråga om ifall ni är osäker.
Vore ju så dumt ifall ni sedan inte fick komma in
/ FIG


   
SvaraCitera

overdose delusion:

existerar nån sådan eller är det lugnt för minderåriga att bo på vandrarhem?

Jag ringde runt till olika vandrarhem en gång. 2-3 stycken jag ringde till sa att man måste vara 18. Men jag hittade ett vandrarhem där det var en arg tant som svarade, och sa otrevligt "SJÄLVKLART behöver man inte vara 18. :@"


   
SvaraCitera

overdose delusion:

om inte annat får ni gärna rekommendera campplats. fortfarande i göteborg

finns flera vandrarhem i gbg som tar minderåriga... ett vid lisseberg .. itne så dyrt om jag minns rätt... finns ett i majorna oxå ( stigbergstorget)


   
SvaraCitera

Jag bodde på vandrarhemmer slottsskogen i Gbg när jag var där som 17-åring, och där var det lugnt.


   
SvaraCitera

kolla upp det på vandrarhemmens hemsidor?

fof www.stf.se - de har typ alla vandrarhemmen i sverige.

vad jag vet finns det ignen åldersgräns, men verifiera det med vandrarhememt du tänkt ta in på

mvh// Krille


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera