Aviseringar
Rensa alla

Åldersgräns?


Ämnesstartare

Jag och min kompis planerar att åka på språkresa till Kalifornien ochundrar om någon som vet vad det är för åldersgräns på klubbarna där?


   
Citera
Ämnesstartare

Känns som det är billigare att åka dit under en vanlig semester/resa. NI kommer ju ändå supa och retarda er under "språkresan".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

21 tror jag [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

21 är gränsen på Alkohol i USA i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Känns som det är billigare att åka dit under en vanlig semester/resa. NI kommer ju ändå supa och retarda er under "språkresan".

Det vi räknat på så kommer det bli billigare med språkresa! Plus att vi blir mer skillade i/på engelska och språkresor är kul!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Black Grail:

21 är gränsen på Alkohol i USA i alla fall.

Gäller det hela USA eller bara vissa stater?.. (a)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NotPerfectJustMe:

Gäller det hela USA eller bara vissa stater?.. (a)

"As of 2009, all U.S. states have a minimum purchase age of 21. However, prior to 1988, the minimum purchase age varied from state to state. Unlike the states, the U.S. territories of Puerto Rico, the U.S. Virgin Islands, and Guam have a minimum purchase age of 18 (but it is 21 in the Northern Mariana Islands)."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Black Grail:

"As of 2009, all U.S. states have a minimum purchase age of 21. However, prior to 1988, the minimum purchase age varied from state to state. Unlike the states, the U.S. territories of Puerto Rico, the U.S. Virgin Islands, and Guam have a minimum purchase age of 18 (but it is 21 in the Northern Mariana Islands)."

Thnx! Uppskattas att du tog dig tiden! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NotPerfectJustMe:

Jag och min kompis planerar att åka på språkresa till Kalifornien ochundrar om någon som vet vad det är för åldersgräns på klubbarna där?

åk inte till San Francisco, de är alla gay


   
SvaraCitera

sent svar kanske..... men åk istället en vecka till sunny beach eller något annat party ställe. där kommer ni garanterat in på alla klubbar och kan köpa sprit överallt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åk inte till Södra Kalifornien för då kan du lika gärna åka till Mexico [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera