Aviseringar
Rensa alla

Åldersgräns tatuering Estland?


Ämnesstartare

BackstabberLady:

Du verkar ju någorlunda insatt iaf, någon gissning? 🙂

Vissa har åldergräns och vissa inte, precis som i Sverige. Kändare tatuerare har i princip alltid som i Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan:

Vissa har åldergräns och vissa inte, precis som i Sverige. Kändare tatuerare har i princip alltid som i Sverige.

Så det är typ som Sverige då? Vafan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BackstabberLady:

Så det är typ som Sverige då? Vafan!

Ja ungefär, är nog lättare att hitta någon som kör på dig i Estland dock finns ju sådana i Sverige också.


   
SvaraCitera

BackstabberLady:

Vad har du föresten för erfarenhet av att tatuera dig i etsland eftersom att du känner dig så tvungen att uttala dig?

Jag är halvestnisk men det kanske inte spelar nån roll alls. Förlåt för man försökte hjälpa dådå[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ms_A:

Jag är halvestnisk men det kanske inte spelar nån roll alls. Förlåt för man försökte hjälpa dådå

Förlåt :* Men det känns som varje gång jag startar en tråd här på um får jag ett svar som hör till ämnet och tusen som inte gör det. Uppbygggd irritation från varje besök på um!


   
SvaraCitera

BackstabberLady:

Förlåt :* Men det känns som varje gång jag startar en tråd här på um får jag ett svar som hör till ämnet och tusen som inte gör det. Uppbygggd irritation från varje besök på um!

hehe förstår vad du menar.. men um är ju så.. går inte o ha en tråd som håller. Iaf frågade mami nu ang tatueringar. Hon sa att åldern är 18 år (för att estland ska va så västerländskt bra som möjligt o inte som ryssland). Men att det inte efterföljs, 18 år på pappret men inte irl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera