Aviseringar
Rensa alla

ålderskillnad?


Skulle aldrig själv vara tillsammans med en som är yngre, eller kanske 3 år äldre eftersom jag bara tänder på just äldre, 10-15 år äldre än mig... menmen, varför kan inte folk lära sig att lita på sig själva... nej, jag måste ju göra, tänka som "alla andra".


   
SvaraCitera

Högst ett år yngre tror jag. Uppåt äre okej med rätt mycket däremot, typ 7 år kanske. Höll på med en kille som är 8 år äldre förut, men 26 känns lite mycket kanske.


   
SvaraCitera

klart det är okey om du känner att det är okey och inte har några problem med det (förutom vad andra ska tycka osv).
om jag var ihop med en 2-3 år yngre kille så skulle jag känna mej som hans mamma,men det är väl annorlunda från person till person, jag skulle inte ens kunna vara ihop med en jämnårig kille och det är ju många som är det så..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tre år e ju inte så mkt. Men det är ju värre om det är typ 15 år skillnad. Säg att man är 30 och då är man tillsammans med en som är 45. Det funkar jun inte. Folk säger att utseendet inte spelar någon roll, men det gör det ju, hut mkt än folk säger emot.

Man ska vara ihop med en av sin egen generation... Så de så.


   
SvaraCitera

Andy_91:

Säg att man är 30 och då är man tillsammans med en som är 45.

klart det gör! i den åldern är det ganska "normalt". har ett lärarpar på min skola som åldersskillnaden är 18 år på. den äldre (mannen på typ 52) hade för övrigt sin sambo som elev förut:).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smart kille den där andy_91


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matt3:

klart det gör! i den åldern är det ganska "normalt". har ett lärarpar på min skola som åldersskillnaden är 18 år på. den äldre (mannen på typ 52) hade för övrigt sin sambo som elev förut:).

joo i vissa fall funkar det ju... men har svårt att tro att det håller i längden...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Smart kille den där andy_91

Kram till dig [bigsmile]


   
SvaraCitera

Andy_91:

joo i vissa fall funkar det ju... men har svårt att tro att det håller i längden...

de har en 5-6 åring tillsammans iaf:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matt3:

de har en 5-6 åring tillsammans iaf:)

okey, men då e det ju seriöst då. Kuligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så länge bägge är över 15 eller under 15 är det okej.
eller om den personen över 15 inte tvingar på personen under 15 sex så är det okej. enligt min mening.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy_91:

Kram till dig [bigsmile]

[mad]


   
SvaraCitera

haha fellan gmn, 1 år eller vad det är mellan er två, iingen fara vafan det är ju 18 på mina föräldrar 😀
puss på dej söt <3[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

-3 till +1 är okej för mig


   
SvaraCitera

biiatchh:

tkr ni ålder spelar roll?

Nej åldern är bara en siffra, min kille är 11 år äldre och ser man bara på siffran så är det mycket, men när man är med honom tänker man nite på att han är äldre. Förutom att han hunnit göra mycket mer saker än jag då.
Min lillebror har en två år äldre tjej, men ändå är han den mognaste i deras förhållande.


   
SvaraCitera