Aviseringar
Rensa alla

Åldersskillnad 10 år?


Ämnesstartare

Ni som orkar engagera er får hemskt gärna gå in på min blogg och sätta er in i situationen, förhoppningsvis ge mig lite hjälp och råd. Ni andra behöver inte slösa tiden 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Säger samma sak da.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dold text: reklam?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Annars kan du liksom ställa frågan här som du vill ha ställd istället för att göra reklam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Annars kan du liksom ställa frågan här som du vill ha ställd istället för att göra reklam.

Det finns verkligen ingenting i min blogg att göra reklam för, det var första gången jag skrev i den på över ett år tror ja.

Men visst, ja drar det snabbt. Fyllestrul men vi va nyktra när vi gick hem tillsammans. Jag ör 17, han 27. Vi har pratat på sms efteråt, lite småsnack bara och sagt att vi ska träffas om vi råkar vara i varandras städer. Jag vet inte vad han vill om han vill och ja vill inte sabba nåt och verka tjatig. Och jag vet inte va ja ska göra.

End of story.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jessicaaa:

. Jag vet inte vad han vill om han vill och ja vill inte sabba nåt och verka tjatig. Och jag vet inte va ja ska göra.

Han vill väl ha sex med lammkött och vill du ha sex med honom så go for it.


   
SvaraCitera

10år är skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blä. visst, vill ni sexa ska jag inte hindra, men blä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vart är moderatorerna när man behöver dom, jag som var det när jag var 14 [tired] hade låst den dirr.. men för dom tar det ju 1 timme o kolla 1 tråd [cute]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jessicaaa:

Jag ör 17, han 27.

beror väl på hur han är som person, mamma var 16 när hon blev tsm med pappa som var 30


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror det är sällan 27 åringar är ute efter något seriöst med 17 åringar - så ha inte för höga förväntningar, träffa honom och ha kul.... eller nåt [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sounds good


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara nice med småtjejer ju, du borde träffa honom och göra precis det han säger åt dej att göra[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad heter bloggen då? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åsna och bög:

vad heter bloggen då? 🙂

Jag tror hon syftade på sin blogg här på UM. Även om jag tycker att hon gott och väl hade kunnat kopiera texten hit till tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera