Aviseringar
Rensa alla

Åldersskillnad


Ämnesstartare

Vad tycker ni om en 16/17 årig tjej är ihop med/har sex med en kille som är typ 24-30? Är det okej eller är det för stor åldersskillnad tycker ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Tycker det e åkäjj... [ops] kanske inte över 24 dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

personligen skulle jag tycka det var äckligt. Jag skulle aldrig velat vara tillsammans med en som är närmare 30 om jag var 16/17, ha sex med är en annan sak[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

addictive:

ha sex med är en annan sak

Hehe ja sant. [crazy]

Jag har haft sex med killar som är närmare 30 och gillat det men inte varit ihop med någon och skulle nog inte vilja va det heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är 19 och skulle inte kunna knulla med nån som är över 25,åldern känns äcklig,börjar bli gammal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Jag har haft sex med killar som är närmare 30 och gillat det men inte varit ihop med någon och skulle nog inte vilja va det heller.

ja precis, åldern säger ju inte så mkt heller faktiskt[smile] men att vara tillsammans.. liksom man är ju på helt olika plats i livet. men sex.. bara han är snygg så hahaha[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

jag är 19 och skulle inte kunna knulla med nån som är över 25,åldern känns äcklig,börjar bli gammal.

Ja men de kan ju ändå se jävligt bra ut? Dessutom så är dom förmodligen mer erfarna och bättre i sängen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker att 5 års skillnad är max sen blir det äckligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att killen är lite av en pedofil då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Ja men de kan ju ändå se jävligt bra ut? Dessutom så är dom förmodligen mer erfarna och bättre i sängen.

dom kan säkert se bra ut,men vet jag åldern blir jag asäcklad. va på en kille jag trodde va 20,han sa att han va 28,avtänd,taffsade inte mer. ålder äcklar mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Go for it.
Men han får gå och testa sig först. [no-no]
Du med, lilla fröken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Go for it.
Men han får gå och testa sig först.
Du med, lilla fröken.

Haha! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Vad tycker ni om en 16/17 årig tjej är ihop med/har sex med en kille som är typ 24-30? Är det okej eller är det för stor åldersskillnad tycker ni?

bara om dom inte sexar förrän båda parterna är över 18


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

o gifta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

o gifta

Här var man konservativ... och kristen. Ack.


   
SvaraCitera