Aviseringar
Rensa alla

Åldersskillnad...


Ämnesstartare

Vattuman:

när jag dejtade hon där tjejen var jag 22 och hon 14... enda anledningen till att jag träffade henne, det var för att hon inte var en fjortis, lite mer mognare än tjejerna i hennes ålder..

Ja, det är väl bra att du såg det så. Att du inte drog henne över en kant. Tyvärr är det väldigt många som gör det...

Vattuman:

varför är det okej för vuxna människor att träffa 20-30år äldre/yngre människor medans man som ung inte kan träffa någon som är 5-6år äldre/yngre än vad man själv är?

Jag har ingen aning.. det anses som konstig för vissa då tjejen oftast inte är myndig och killen är myndig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Jag skoja, tror inte han vill ha dej

tack! jag uppskattar gärna seriösa svar i den här tråden 😛 så om du inte har något vettigt att komma med så... hejdå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaaaaag89:

tack! jag uppskattar gärna seriösa svar i den här tråden 😛 så om du inte har något vettigt att komma med så... hejdå

var seriös, jävla bitch[confused]


   
SvaraCitera

Hörre du du bajtar mitt namn din lilla röv!


   
SvaraCitera

jaaaaag89:

som om det skulle vara något förhinder?

asså förlåt ta det inte personligt.. men som delvis en fördom o sådär så tar folk i min ålder 16åringar etc som barn. Känns VÄLDIGT främmande för han att du faktiskt umgås med folk som åker moppe o sånt. Att de vuxna du träffar ofta är lärare elelr föräldrar medan de han träffar ju är arbetskamrater o jämlikar. Är ju så för alla inte bara för dej.. Har massa kompisar som inte skulle kunna tänka sej o gå under 90-sträcket :S

jaaaaag89:

sen när jag sa hur gammal jag var så "flög han undan". hade jag aldrig sagt att jag var 16 hade han inte gjort det...

Det är ju siffran som skrämmer honom. Inte du. Inte din personlighet..

Fråga bara över msn om åldersskillnaden är ett hinder för att ni ska kunna träffas igen. nemas problemas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ms_A:

Känns VÄLDIGT främmande för han att du faktiskt umgås med folk som åker moppe o sånt. Att de vuxna du träffar ofta är lärare elelr föräldrar medan de han träffar ju är arbetskamrater o jämlikar.

joo... men han umgås ju med folk som är yngre också. jag menar.. det är ju personligheter man ska umgås med, inte åldrar. tyvärr tänker inte alla så...


   
SvaraCitera

jaaaaag89:

joo... men han umgås ju med folk som är yngre också. jag menar.. det är ju personligheter man ska umgås med, inte åldrar. tyvärr tänker inte alla så...

ne men FRÅGA. Iaf antingen vill han o så träffas ni. eller så vill han inte o ni ses inte mer. Eller så vill han men faller för normen o träffas inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ms_A:

ne men FRÅGA. Iaf antingen vill han o så träffas ni. eller så vill han inte o ni ses inte mer. Eller så vill han men faller för normen o träffas inte.

ah jo.. men vi bor i samma stad.. så det skulle kännas konstigt om vi aldrig mer skulle ses. skulle kännas.. konstigt. men men...


   
SvaraCitera

jaaaaag89:

ah jo.. men vi bor i samma stad.. så det skulle kännas konstigt om vi aldrig mer skulle ses. skulle kännas.. konstigt. men men...

asså grejen handlar ju inte alls om åldern längre.. Utan huruvida han e kär i dej också. Om din kärlek e besvarad eller obesvarad.. drf du inte vill fråga va?

jaaaaag89:

stad..

by


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ms_A:

asså grejen handlar ju inte alls om åldern längre.. Utan huruvida han e kär i dej också. Om din kärlek e besvarad eller obesvarad.. drf du inte vill fråga va?

Det handlar väl lite om åldern.. men med tanke på att vi bara har setts en gång så tror jag inte det handlar om kärlek.. mer typ... jag vet inte vad man ska kalla det. Det har ju gått 2 månader sen jag träffade honom först gången. kanske han är rädd och ta intiativ å fråga om vi ska träffas igen. Om jag fråga kommer jag känna mig för "på"...känns det som


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Hörre du du bajtar mitt namn din lilla röv!

Ja, jo...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

var seriös, jävla bitch

Vårda språket är du snäll. har du några vettiga svar att komma med denna gång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaaaaag89:

Vårda språket är du snäll. har du några vettiga svar att komma med denna gång?

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

jaaaaag89: Vårda språket är du snäll. har du några vettiga svar att komma med denna gång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, jag vill verkligen skriva något bra och drygt här. Men finner ingen inspiration :c


   
SvaraCitera