Aviseringar
Rensa alla

Åldersskillnad


Ämnesstartare

Hej, va trevligt att du klicka dig in Glad Nu har jag en fråga, jag är då en 15 årig tjej som gillar en kille som är 26. Hur ser ni på de hära med åldersskillnad, har ni haft ett förhållande någon gång med siffran över 10+? Mycket glad skulle va gör kul om ni skulle vilja dela med er av de till mig Glad 


   
Citera

det går väl. men känns inte optimalt kanske.
bara båda är nöjda och ingen blir utnyttjad så.


   
SvaraCitera
Exner

 

Säg att du är asexuell, och se om intresset kvarstår.


   
SvaraCitera

skulle inte uppmuntra en femtonårig lillasyster eller femtonåriga vänner att ha så gammal pojkvän.


   
SvaraCitera

Exner: Säg att du är asexuell, och se om intresset kvarstår.


   
SvaraCitera

Om han visar intresse finns det god risk att det är din kropp han är intresserad av snarare än dig som person*****. Men det avgör du bäst själv.


   
SvaraCitera

Tror man tröttnar på varandra om det är för stor åldersskillnad. Iaf så länge man är ung.

Hade den ena varit 60 och den andra 49 hade det nog varit lite annurlunda.


   
SvaraCitera
Exner

Zodd:
Om han visar intresse finns det god risk att det är din kropp han är intresserad av snarare än ditt utseende. Men det avgör du bäst själv.

Kroppen är alltså skild från utseendet.


   
SvaraCitera

Zodd: Om han visar intresse finns det god risk att det är din kropp han är intresserad av snarare än ditt utseende.

hahaha wut ? Galen


   
SvaraCitera

Exner: Kroppen är alltså skild från utseendet.

Haha, shit använde inte hjärnan när jag skrev. Skulle stå personlighet, inte utseende.


   
SvaraCitera

Gör som du själv tycker är rätt! Själv har jag ingen problem med åldersskillnaden men folk runt omkring kommer säkert undra och vara allmänt jobbiga! Han kommer ju säkert vara på en helt annan typ av relation än vad du är och det kanske bli lite för mycket för dig! Själv tycker jag att kärlek inte har några gränser! Så länge som du inte blir uttnyttjad  😀


   
SvaraCitera

Hade du varit kille och han tjej hade jag sett det som helt okej! 


   
SvaraCitera

Ligg med honom bara, strunta i förhållande. Då är det o-k.


   
SvaraCitera

bryr mig inte. gillar bara gubbar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
bryr mig inte. gillar bara gubbar.

mysmys!!


   
SvaraCitera