Aviseringar
Rensa alla

Åldersskillnad


Exner

JudithJohanna:
       
mysmys!!

Vad heter tjejen som du är tänd på?


   
SvaraCitera
Exner

oj jag menar killen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

oj jag menar killen

ahahaha, vill inte hänga ut honom :')


   
SvaraCitera

Jag är ihop med en 25 årig kille nu! Är 16 justnu.
Bästa killen.
Många skriver skit i detta forum.
Här iaf en bit av historien: ungdomar.se/forum/thread/ha-sex-bli-ihop-med-sin-foerra-barndoms-barnvakt/


   
SvaraCitera

Om det är någon form av Sista tangon i Paris-förhållandet så är det väl okej. Men att ha ett "riktigt" förhållande med en sådan ålderskillnad låter svårt. Säger inte att det är omöjligt, men du måste ju verkligen veta vad du håller på med osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ncole96:
Jag är ihop med en 25 årig kille nu! Är 16 justnu.
Bästa killen.
Många skriver skit i detta forum.
Här iaf en bit av historien: ungdomar.se/forum/thread/ha-sex-bli-ihop-med-sin-foerra-barndoms-barnvakt/

Aww, tack! 🙂 Jätte fint det dära med att ni fick varandra! Ser nu bättre chanser 😉 


   
SvaraCitera

JudithJohanna:

Aww, tack! 🙂 Jätte fint det dära med att ni fick varandra! Ser nu bättre chanser 😉 

Ja, stå på dig bara!
Många som blir sotis bara för att det kanske inte faller i deras nuvarande norm. 10 års skillnad är fan inget upplever jag.
I Sverige märks det kanske när man ska på diskon som det är 18+
men vem går dit om man inte är singel?
och, varför ska du nöja dig?
Gör han dig lycklig, så var med honom! 🙂


   
SvaraCitera
Exner

Galen


   
SvaraCitera

är 26, rent principiellt ser jag inget problem med att ha en kärleksrelation med en femtonåring, men jag undrar fan om det skulle funka bra i praktiken. det är helt individuellt och det är inte åldern som är något problem, osv, men det är möjligt att femtonåringar i många bemärkelser lever i en så annorlunda verklighet att vi inte har särskilt mycket gemensamt. som sagt, helt individuellt. det finns säkert massor av femtonåringar som jag skulle trivas med också.


   
SvaraCitera

tror att jag var typ strax över 20 när jag senast hade någon dylik relation med en femtonåring.


   
SvaraCitera