Aviseringar
Rensa alla

åldersskillnad i relationen


Ämnesstartare

vad tycker ni om ett förhållande mellan en fjorton och en nittonåring? Är det konstigt eller helt okej? Och de dessutom väljer att vänta med sex tills fjortonåringen blivit femton?


   
Citera

helt ok... undrar dock vad någon som är på väg att studenten/har tagi studenten har gemensamt med någon som precis har börjat högstadiet.. = ) 


   
SvaraCitera

Det som är rätt i det ena fallet kanske inte är rätt i det andra fallet, om du förstår min tankegång i denna fråga som du ställde i denna tråd.. jag tränar på utfyllnad, no offence. 


   
SvaraCitera

Konstigt, men jag vet inte hur ni ser ut eller hur ni träffades


   
SvaraCitera

Underbarnet: hur ni ser ut

vad spelar det för roll


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent: vad spelar det för roll

Utseende säger mycket.
Jag kan inte se om killen är svinig eller om han är en person som bryr sig


   
SvaraCitera

så länge ingen skadas eller utnyttjas så bryr jag mig inte. 


   
SvaraCitera

Underbarnet:

Utseende säger mycket.
Jag kan inte se om killen är svinig eller om han är en person som bryr sig

bra strategi

lycka till med livet o så va


   
SvaraCitera

Får jag fråga om du är nittonåringen eller fjortonåringen?


   
SvaraCitera

Z0dd: så länge ingen skadas eller utnyttjas så bryr jag mig inte.

this

dock undrar jag, som kakakaka, vad en som går högstadiet och en som har gått ut/ska gå ut gymnasiet har gemensamt.


   
SvaraCitera

Konstigt. Kan inte se vad en 19-åring skulle se hos en 14-åring förutom ett garanterat ligg.. Men visst, go for it.


   
SvaraCitera

pendu: dock undrar jag, som kakakaka, vad en som går högstadiet och en som har gått ut/ska gå ut gymnasiet har gemensamt.

kan ju vara åsikter, intressen, smak, stil osv. 🙂


   
SvaraCitera

Z0dd: kan ju vara åsikter, intressen, smak, stil osv. 🙂

kan mycket väl vara så


   
SvaraCitera

kakakaka:
helt ok... undrar dock vad någon som är på väg att studenten/har tagi studenten har gemensamt med någon som precis har börjat högstadiet.. = ) 

har du träffat en nittonåring någon gång? utvecklingen rent socialt mellan 14 och 19 går i bästa fall jämnt ut, men förmodligen pratar vi snarare regression än någon slags mognad. de blir bara (marginellt) bättre på att låtsas som att de inte är aningslösa klappmongon som inte förstår någonting alls.


   
SvaraCitera

player one:

har du träffat en nittonåring någon gång? utvecklingen rent socialt mellan 14 och 19 går i bästa fall jämnt ut, men förmodligen pratar vi snarare regression än någon slags mognad. de blir bara (marginellt) bättre på att låtsas som att de inte är aningslösa klappmongon som inte förstår någonting alls.

jag var nitton för två veckor sen, jag kan säga att jag verkligen inte hade något gemensamt med högstadieelever. 


   
SvaraCitera