Forumet - Åldersskillnader

Åldersskillnader

4078 1 36
Finns säkert en massa sådana här trådar, men har inte sett någon under tiden jag varit medlem här. Så vi tar väl upp det igen.
Hur stor åldersskillnad tycker ni är okej? Själv tycker jag som är under 18 kanske 2 MAX 3 år äldre än mig. Yngre- helst inte då killarna i min ålder redan är väldigt barnsliga.
Okej, vi tar scenariet att en ung tjej på ca 13-14 år träffar en kille som är ca 16-17 år och de har en liten småflört och kanske de kysser varandra, håller handen och så vidare. Skulle det vara för stor åldersskillnad? Och varför tror ni killar oftast vill ha yngre tjejer och tvärtom?
Senast ändrad 8 Jul 2014, 23:27 av Zymba

Spana också in:

S3ON: tkr tjejer under 18 e ganska barnsliga också
det är väl alla under 18
Tjohej: Personligen dras jag till yngre tjejer. Som yngst 18, då är de ändå myndiga och 6 år yngre än mig. Max 2 år äldre än mig.
Ju äldre man blir, desto mindre blir ju skillnaderna.
Ja, mellan mina föräldrar är det typ 10 år. Ingen som tycker att det är konstigt.

S3ON:
inte nödvändigtvis. men du fick d att låta som om alla killar under 18 är, och tjejerna e jättemogna Party
Fick jag? Hahah. Fast jag tycker faktiskt att jag är ganska mogen för min ålder. De flesta som läser vad jag skriver tror att jag säkert är några år äldre än jag är (typ 10 hahah).