Aviseringar
Rensa alla

Åldersskillnader


Ämnesstartare

Finns säkert en massa sådana här trådar, men har inte sett någon under tiden jag varit medlem här. Så vi tar väl upp det igen.
Hur stor åldersskillnad tycker ni är okej? Själv tycker jag som är under 18 kanske 2 MAX 3 år äldre än mig. Yngre- helst inte då killarna i min ålder redan är väldigt barnsliga.
Okej, vi tar scenariet att en ung tjej på ca 13-14 år träffar en kille som är ca 16-17 år och de har en liten småflört och kanske de kysser varandra, håller handen och så vidare. Skulle det vara för stor åldersskillnad? Och varför tror ni killar oftast vill ha yngre tjejer och tvärtom?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag vill inte ha yngre brudar och runt 5-6 år äldre som max 


   
SvaraCitera

Reeeetooo: Jag vill inte ha yngre brudar och runt 5-6 år äldre som max

Fan! Trodde vi var på g! Damn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så länge ingen utnyttjas så bryr jag mig inte direkt om åldersskillnader. 

titanicfanatic: Och varför tror ni killar oftast vill ha yngre tjejer och tvärtom?

Att tjejer generellt brukar vara mer mogna än killar kan vara en anledning. Men finns säkert flera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Jag vill inte ha yngre brudar och runt 5-6 år äldre som max 

Många tonårs/ungdoms killar vill ju ha yngre tjejer. Sedan finns det ju många andra som inte vill ha det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr tjejer under 18 e ganska barnsliga också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
tkr tjejer under 18 e ganska barnsliga också

det är väl alla under 18


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisa20088:

Fan! Trodde vi var på g! Damn

Sorry bby 

titanicfanatic:

Många tonårs/ungdoms killar vill ju ha yngre tjejer. Sedan finns det ju många andra som inte vill ha det.

Inte min grej, för tramsiga 


   
SvaraCitera

S3ON: tkr tjejer under 18 e ganska barnsliga också

D;

Reeeetooo: Sorry bby

Haha jag får la klara mig då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill inte ha yngre killar, inte heller jämnåriga. Hade helst velat ha någon som är 4-5 år äldre, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personligen dras jag till yngre tjejer. Som yngst 18, då är de ändå myndiga och 6 år yngre än mig. Max 2 år äldre än mig.
Ju äldre man blir, desto mindre blir ju skillnaderna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte gillar mest äldre pga liknande intressen och så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
tkr tjejer under 18 e ganska barnsliga också

det är väl alla under 18

Tjohej:
Personligen dras jag till yngre tjejer. Som yngst 18, då är de ändå myndiga och 6 år yngre än mig. Max 2 år äldre än mig.
Ju äldre man blir, desto mindre blir ju skillnaderna.

Ja, mellan mina föräldrar är det typ 10 år. Ingen som tycker att det är konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

titanicfanatic: Ja, mellan mina föräldrar är det typ 10 år. Ingen som tycker att det är konstigt.

Precis, och det är heller inte det. När det kommer till vuxen ålder är ålder bara en siffra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Precis, och det är heller inte det. När det kommer till vuxen ålder är ålder bara en siffra.

Ja, om en 13 och är tillsammans  med en två år äldre kille är man utnyttjad, falsk och slampa. Typ.


   
SvaraCitera