Aviseringar
Rensa alla

åldrar


Ämnesstartare

okej asså vilken ålder  är man gammal bara för att man fyller 20 är man gammal då eller är de då partylivet o vuxen o systembolaget livet börjar?  asså bara för man fyller 25 är man gammal då eller? vilken ålder klassas som gammal är de någon mänskligmänniska som vet det ens?


   
Citera
Ämnesstartare

jag säger 65-70, då är man gammal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej men när man har fyllt 30 ska man börja skaffa familj då? så har jag hela 20+29  år för att festa dricka mycket alcohol att ha roligt o  slösa nort pengar?


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99:
okej men när man har fyllt 30 ska man börja skaffa familj då?

Sådant är inte bestämt. Man får känna sig fram själv och känna om man börjar känna sig gammal eller om man är ung. Familj känner jag en som är femton år som har barn och sambo medans jag vet en 60 åring som aldrig haft flickvän eller barn och så. Ingenting är bestämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:

Sådant är inte bestämt. Man får känna sig fram själv och känna om man börjar känna sig gammal eller om man är ung. Familj känner jag en som är femton år som har barn och sambo medans jag vet en 60 åring som aldrig haft flickvän eller barn och så. Ingenting är bestämt.

klart jag ska ha flickvän o bilda en skön familj fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ju ganska targiskt när man är i 30:års åldern och forfarande super som om man var en 19 årig paradise hotel-deltagare 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
det är ju ganska targiskt när man är i 30:års åldern och forfarande super som om man var en 19 årig paradise hotel-deltagare 

varför?


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
det är ju ganska targiskt när man är i 30:års åldern och forfarande super som om man var en 19 årig paradise hotel-deltagare 

va du tvungen o jämnföra med fjollor nu också 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

va du tvungen o jämnföra med fjollor nu också 

jag sa bara att det är tragiskt. Vad är ditt problem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

varför?

För man är inget barn längre och förväntas kunna göra något med sitt liv. Det är tragiskt när man inte växer upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

För man är inget barn längre och förväntas kunna göra något med sitt liv. Det är tragiskt när man inte växer upp

Så barn förväntas supa som 19-åriga paradise hotel-deltagare? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Så barn förväntas supa som 19-åriga paradise hotel-deltagare? 

neeej -__-´ Det jag menar är att man inte kan bete sig som om "ÖÖHHH LIVET ÖÖÖHH FEEESTAAAAAAA" när man är 30. Det går att komma undan med det när man är runt 20 även fast jag tycker det redan är tragiskt att hålla på så då. Ännu mer tragiskt att göra det när man e 30...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas: tragiskt

Tycker ej det är tragiskt alls. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tycker ej det är tragiskt alls. 

OK, jag förstod det när du ifrågasatte mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

OK, jag förstod det när du ifrågasatte mig

Är du säker


   
SvaraCitera