Aviseringar
Rensa alla

Åldrar på Cinderellakryssning!


Ämnesstartare

Tjena!
Bokade en Cinderellakryssning med en kompis med avresa imorgon?
Lär väl finnas yngre (16-25) på båten även då antar jag!?


   
Citera

haha nä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte det bara är "farmors", åkte till Riga en Söndag förrut, då va det ändå mycket ungdomar, det var i slutet av Maj.. Så lär väl finnas nu med! 


   
SvaraCitera

När jag var där så var många runt 30 år och äldre... så man blir uppskattad när dem märkte att man var lite yngre kan jag säga 😛 


   
SvaraCitera

Tror det bara är "farmors".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oki, nån runt 20 lär finnas med tycker man, lite blandat.. Är nog ändå inte exakt som Riga båten, att man träffar på 18 åringar, då åldergränsen där på en Söndag är just... 18! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Tror det bara är "farmors".

Kanske mest, fan - nojar mig mest för bussresan, tanterna brukar ju dampa livet när man fäller bakåt ryggstödet, och jag får ont som fan i nacken av att sitta rakt upp! Aja, får väl insistera på det bestämt att jag INTE kan fälla upp!


   
SvaraCitera

haroldlowe12: Kanske mest, fan - nojar mig mest för bussresan, tanterna brukar ju dampa livet när man fäller bakåt ryggstödet, och jag får ont som fan i nacken av att sitta rakt upp! Aja, får väl insistera på det bestämt att jag INTE kan fälla upp!

Om tanten inte tuppar av så fäller du inte bak tillräckligt hårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Om tanten inte tuppar av så fäller du inte bak tillräckligt hårt.

Näe, man behöver ju inte "Ligga med sätet" (misstolk)! Alltså ha det helt bakåt, utan luta lite grann! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Näe, egentligen så ska väl folk acceptera att det finns, får väl insistera på att jag får nackspärr, men kan väl knappast va fullsatt buss heller, eftersom vi fick tag i biljetterna för knappt en timme sedan! 🙂


   
SvaraCitera

Vem bryr sig??? är ju buffén som är viktig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret:
Vem bryr sig??? är ju buffén som är viktig

Jajo, den också! Viktigaste av allt, men vill ju inte ha ont i nacken där, men kan inte va fullbokad! 🙂 Aja, nån i 20 års åldern lär de finnas ! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vad tror ni, finns de nå ungdomar (16-25) ombord?


   
SvaraCitera

nä, bara farmors


   
SvaraCitera

åkte på cinderella för några veckor sen, var mest äldre folk men det var ju också golden hits-kryssning så kanske därför


   
SvaraCitera