Aviseringar
Rensa alla

aldrig fått orgasm


Ämnesstartare

jag är tjej, 15 år och har onanerat sen jag var 13
men jag har aldrig fått orgasm. grejen är den att det är skönt och så men sen blir det typ.. obehagligt :S jag vet inte riktigt hur man ska beskriva.
men jag kommer aldrig och vill ju såklart det.. så är det någon som kan ge något tips?
kan det vara så att man inte kan få orgasm..?
jag är oskuld om det spelar in öh.
och när jag onanerar och aldrig kommer så känns det så konstigt att sluta för det känns... ja konstigt. alltså det känns konstigt där nere.. vet inte hur jag ska förklara.
kan ju tillägga att mina ben brukar börja skaka väldigt mycket också. det är då när det det kommer till det stadiet då det känns obehagligt nästan så jag måste sluta.

ehm ja, jag vet inte riktigt vilka svar jag är ute efter, men ja.. kanske någon som är med om samma sak? eller vet om det är något fel på mig eh. vad ska jag göra?

och säg inte att jag ska slappna av och inte fokusera så mycket på att komma. jag har verkligen testat det. men jag kommer alltså alltid till den punkten där det blir obehagligt.


   
Citera
Ämnesstartare

hm låter som om du kommer ändå? fast din orgasm kanske inte är så intensiv. för efter man har kommit så brukar det vara obehagligt att fortsätta, skakandet osv. idk, bara en teori


   
SvaraCitera

Ungdomen6:

vad ska jag göra?

Fortsätta. Det låter ju som om du är påväg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det blir lättare om man använder stor bokstav i början av en mening.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

hm låter som om du kommer ändå? fast din orgasm kanske inte är så intensiv. för efter man har kommit så brukar det vara obehagligt att fortsätta, skakandet osv. idk, bara en teori

men känns som att jag inte kommit. alltså efteråt känns det som att jag inte kommit. vet inte hur jag ska beskriva den känslan. men är gasnka säker på att jag inte kommer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dödgrävarn:

Fortsätta. Det låter ju som om du är påväg.

ja. jag tänker också att jag ska göra det varje gång. men det är vääldigt obehagligt [shake]

davvelito:

Det blir lättare om man använder stor bokstav i början av en mening.

i doubt so


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur går du till väga vid onani? Många tjejer, däribland min flickvän tycker att det blir obehagligt när det blir "för på". Hon kommer lättare på "distans" om man säger så. dvs. smekningar osv på ett mindre känsligt område under en länge stund istället för att hoppa direkt på kakan.


   
SvaraCitera

Ungdomen6:

ja. jag tänker också att jag ska göra det varje gång. men det är vääldigt obehagligt [shake]

Gör det i duschen eller badet då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ungdomen6:

ja konstigt. alltså det känns konstigt där nere.. vet inte hur jag ska förklara.
kan ju tillägga att mina ben brukar börja skaka väldigt mycket också.

Ja, har du inte fått själva utbrottet så är du i alla fall på väg till en orgasm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibland får amn orgasmer som inte ens märks utan går från skönt till obehagligt och värdelöst,hade en sån period på ett halvår eller nåt utan att känna en orgasm,men sånt går över,eller så har du helt enkelt inte starkare orgasmer än så.


   
SvaraCitera

När det börjar kännas obehagligt så prova att ta bort fingrarna från klittan, som någon annan tidigare sa. Smek dig några cm där ifrån eller för in något finger och fingerpulla en stund. Sen brukar många tjejer gilla att låta duschen spruta på klittan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oki. (Från Kebu också)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dPof:

Hur går du till väga vid onani? Många tjejer, däribland min flickvän tycker att det blir obehagligt när det blir "för på". Hon kommer lättare på "distans" om man säger så. dvs. smekningar osv på ett mindre känsligt område under en länge stund istället för att hoppa direkt på kakan.

jo det kan jag nog ta lärdom av, tack ^^

Kaffegrabben:

När det börjar kännas obehagligt så prova att ta bort fingrarna från klittan, som någon annan tidigare sa. Smek dig några cm där ifrån eller för in något finger och fingerpulla en stund. Sen brukar många tjejer gilla att låta duschen spruta på klittan.

Tözen:

ibland får amn orgasmer som inte ens märks utan går från skönt till obehagligt och värdelöst,hade en sån period på ett halvår eller nåt utan att känna en orgasm,men sånt går över,eller så har du helt enkelt inte starkare orgasmer än så.

tack för tipsen


   
SvaraCitera

jag känner EXAKT samma sak! jag är 20 år och har haft flera långa förhållanden. Både vid onani och sex med andra så är det såhär i princip varje gång! jag vet verkligen inte vad jag ska tro, kommer jag eller inte? och om jag kommer, varför känns det inte som det? jag vet ju aldrig när jag ska sluta eftersom jag inte vet när jag har kommit! när det känns sådär obehagligt brukar jag ta en paus och sen börja igen och då blir det obehagligt igen och jag tar en paus... och så kan jag ju hålla på i evigheter! När fasiken kommer jag då om det nu är så att jag får en orgasm när det känns sådär???


   
SvaraCitera