Aviseringar
Rensa alla

ALDRIG FÅTT ORGASM


isola:

enhimmelskdrog: om du inte är kåt alls och försöker tvinga fram en orgasm tar det kanske 30 minuter

Eller inte alls


   
SvaraCitera

Måste ni flickor vara kåta för att få orgasmer? :S


   
SvaraCitera

Spartakus:

Eller kanske ett barn?

[love]


   
SvaraCitera
time
 time

Jakob:

rtorna magen. hitta några ställen som känns sköna att smeka. smek på blygdläpparna, lätt och runt omkring ner till mellanården, upp till musen nudda vid klittoris, reta, inte rak

Varför tycker jag alltid att det är så obehagligt när killar försöker lära tjejer att onanera? Blir helt traumatiserad.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Varför tycker jag alltid att det är så obehagligt när killar försöker lära tjejer att onanera? Blir helt traumatiserad.

[love]


   
SvaraCitera

Har du testat rövsex? Asså alla kanske inte e så förtjusta i idén men jag tycker inte det är något fel på det, det beror på vad du tycker [smile]


   
SvaraCitera

No offence, men det blir fel i skallen på mig att se en 13åring lägga sig i en sex-diskussion. Det blir liksom lite av en tvärvändning i skallen på mig.
För all del, snacka på, det får du, men det blir bara så fel. Typ...

Annars håller jag med. Analsex är inte fel, även om många tycker det. Jag vet några tjejer som inte kan få orgasm via vaginalt sex, utan bara klitorisstimuli, och vissa som bara kan få orgasm via analsex. En av dem GILLAR iofs inte analsexet i sig, bara att hennes möjligheter att få orgasm ligger några cm upp i röven..

Att börja ha sex utan att vara kåt är inga problem. Att ha sex behöver inte ENBART vara för att man är kåt, man kan börja försöka ha sex innan också, för att allteftersom bli kåt.

Annars kan du testa vibrator? Det finns en punkt i musen som sitter på "framkant", ca 10 cm upp i musen, om man trycker (väldigt försiktigt, du ska inte få ont -.-) upp mot magen och stimulerar där, så händer det oftast grejer. Kör du med vibrator där, så är chansen större att du får orgasm, än ifall du bara knullar på som vanligt.


   
SvaraCitera

jessibabe96:

Har du testat rövsex? Asså alla kanske inte e så förtjusta i idén men jag tycker inte det är något fel på det, det beror på vad du tycker [smile]

f13 🙁


   
SvaraCitera

Lundini:

f13 🙁

Fjorton snart de ä inte farligt direkt ;o :S


   
SvaraCitera

Du vet inte vad du blir kåt av? .. Stackars pojke.


   
SvaraCitera

Renesmee:

Stackars pojke.

Det är en brud.

Iofs undrar jag om du inte har rätt, och detta är en trolltråd. Men skit samma.


   
SvaraCitera

Memnoch:

Det är en brud.

Stackars pojken som inte får sin flicka kåt. Så jag menade.


   
SvaraCitera

Ah. Då är jag med.

Stackars hans ego när han får reda på det.......... ouch.


   
SvaraCitera

Det är individuellt.
Men att ligga med någon man tycker om, vara upphetsad och sakta men säkert lära känna sin kropp är alltid en bra början.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välkommen till klubben.


   
SvaraCitera