Aviseringar
Rensa alla

Aldrig fått orgasm under sex


MissButterfly:

men jag vet ju inte hur jag ska slappna av [shake]

Är du inte trygg med din partner? Känner du att du måste prestera? Blir du inte tillräckligt stimulerad? Upphetsad? Finns en hel del orsaker, viktigast är väl att ni kan föra en dialog och göra det till er grej, det är inte en porrfilm som någon skrev innan. [smile]


   
SvaraCitera

MissButterfly:

Jag har aldrig känt mej bekväm med någon jag haft sex med

VARFÖR har du sex med dem då? Du måste inte! Lär dig att säga nej. Du finns inte till för deras njutning eller är skylding dem någonting bara för att du kåtat upp dem.
Det är bl a såhär vestibulit utvecklas [sad]


   
SvaraCitera

MissButterfly:

Jag har aldrig känt mej bekväm med någon jag haft sex med

där har du problemet.


   
SvaraCitera

isola:

ahdgaushdfasuiha försök inte

vad? :C


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

vad? :C

Som om killar inte får ut mer av sex i denna ålder och övht. Eller ok inte övht men killar har lättare att komma än tjejer. Som halvtjej borde du veta detta.


   
SvaraCitera

tycker du och din partner ska backa några steg, det låter som att åtminstone du är väldigt fokuserad på just själva orgasmen. ta det lite lugnt och ligg inte med varandra ett tag. Pussas och smek och vänta tills dte känns som att du verkligen ha sex, hasta inte in i något.


   
SvaraCitera

Känner samma som dig. Har heller aldrig fått orgasm med en partner och ibland inte ens tyckt att det är skönt, men har knullat som en kanin ändå.
Gör ingenting du inte är sugen på, se till att bli riktigt kåt och du måste känna dig säker med din partner till hundra procent. För kan du inte slappna av så kan du inte njuta heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

VARFÖR har du sex med dem då? Du måste inte! Lär dig att säga nej. Du finns inte till för deras njutning eller är skylding dem någonting bara för att du kåtat upp dem.
Det är bl a såhär vestibulit utvecklas

Jag vill ju ha sex, jag blir upphetsad och allt men sen i sexet är det inte skönt längre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

Gör ingenting du inte är sugen på, se till att bli riktigt kåt och du måste känna dig säker med din partner till hundra procent. För kan du inte slappna av så kan du inte njuta heller

Låter ganska smart


   
SvaraCitera