Aviseringar
Rensa alla

aldrig fattat


Ämnesstartare

Vad gör man om folk gaddar ihop sig emot en?


   
Citera
Ämnesstartare

undviker dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
undviker dem

går inte... de är nära vänner med de jag umgås med och de jag umgås med låtsas som ingenting hänt
gör jätteont


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dödar dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:
Dödar dem

Icke! vill ej åka polisbil pga. elakingar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar upp det med alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spela follow me med uncle kracker för dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frågar vad fan det är för fel på dom 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Tar upp det med alla.

De kommer förneka. Funderar på att bara skit i det? men vill gärna ta upp det... fast orkar inte, bryr mig egentligen inte så mycket att jag vill ta upp det med dem. enda anledningen till att jag vill ta upp det är för att fatta om jag gjort dem illa

Fkpaw:
spela follow me med uncle kracker för dem

Vad är det?

Reeeetooo:
Frågar vad fan det är för fel på dom 

samma som jag skrev till isola


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta upp et när de gör någonting. och berätta för alla hur du känner, även de de försöker få med sig, så att inget sker i skymundan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

står på sig, tar diskussionen. 

manipulerar dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
ta upp et när de gör någonting. och berätta för alla hur du känner, även de de försöker få med sig, så att inget sker i skymundan. 

Men de gör det superdiskret, det går inte att säga till
de kan typ ta bort på fb/instagram, ignorera fastän de hört vad man sagt, med flit låta bli att bjuda en för att de "glömde" och komma med PINSAMT dåliga bortförklaringar. 

Det sistnämnda hände mig en gång, hennes förklaring var att hon inte bjöd mig för hon bjöd fel person på fb... Alltså, det finns tydligen en till som heter exakt samma sak som jag... jaja, eller inteSover men en annan sa till henne att jag måste komma så jag gick på hennes fest, gav present och allt men hon (specifikt hon) har försökt trycka ned mig på de mest vidriga sätten... Typ stirrat rakt in i ansiktet på mig, när vi talats vid, och sagt "döljer du något?" :S typ verkligen stirrat som om jag mördat.

S3ON:
står på sig, tar diskussionen. 

manipulerar dem

fungerar det om man skiter i dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare: fungerar det om man skiter i dem?

sällan, man måste ta fighten ;(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

sällan, man måste ta fighten ;(

:/ känns som jag överdriver och är överkänslig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare:

Men de gör det superdiskret, det går inte att säga till
de kan typ ta bort på fb/instagram, ignorera fastän de hört vad man sagt, med flit låta bli att bjuda en för att de "glömde" och komma med PINSAMT dåliga bortförklaringar. 

Det sistnämnda hände mig en gång, hennes förklaring var att hon inte bjöd mig för hon bjöd fel person på fb... Alltså, det finns tydligen en till som heter exakt samma sak som jag... jaja, eller inteSover men en annan sa till henne att jag måste komma så jag gick på hennes fest, gav present och allt men hon (specifikt hon) har försökt trycka ned mig på de mest vidriga sätten... Typ stirrat rakt in i ansiktet på mig, när vi talats vid, och sagt "döljer du något?" :S typ verkligen stirrat som om jag mördat.
fungerar det om man skiter i dem?

Berätta detta för folk som inte håller på såhär så att de ska märka det och förhoppningsvis ifrågasätta dem.


   
SvaraCitera