Aviseringar
Rensa alla

Aldrig hemma själv, vill knulla


AlbinPök:

nej vi är bara Sveriges 5:de största stad xD 😉 pajas

sluta kalla mig för öknamn


   
SvaraCitera

Starkill91 :
Anmäld.

? :S

AlbinPök:
Tja! en brud o ja är as kåta haha o ska träffas o ligga. Problemet är att jag typ aldrig är hemma själv. Hur fan ska vi göra? 🙁 

hjälp babes <3

Hyr ett rum? Blink


   
SvaraCitera

Det är väl inget konstigt med ungdomar som har sex, det är bara att köra på, de lär ju knappast störa er?


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

jag är osäker om Västerås ens är en stad

Kasta inte bävrar i trähus kompis 


   
SvaraCitera

Edinburgh:

Kasta inte bävrar i trähus kompis 

Vänd inte den stek som sover.


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:

? :S

Hyr ett rum? Blink

Anmäler helt efterblivna Trådar. 


   
SvaraCitera

AlbinPök: Tja! en brud o ja är as kåta haha o ska träffas o ligga. Problemet är att jag typ aldrig är hemma själv. Hur fan ska vi göra? 🙁 hjälp babes <3

Ta med tjejen till din lya eller fråga om ni kan vara hemma hos henne för bövelen.


   
SvaraCitera

rogernw: Skog i Västersås? Pfff

Ja det finns.


   
SvaraCitera

Jarps:

Ja det finns.

"skog", inte buskar NT_BIGPIX2_7-800x310.jpg


   
SvaraCitera

gör det ute i gräset, extremt mysig nu när det är så kallt


   
SvaraCitera

stäng dörren


   
SvaraCitera
xhosa

Det heter inte "as kåta". Du rör ihop as = självdöda djur med kåta = samebostad. "askåta"  heter det!. Vad sysslade du med på svenskan i skolan?
"lek skola", "döds bo", "dum skalle" Skärp dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xhosa:
Det heter inte "as kåta". Du rör ihop as = självdöda djur med kåta = samebostad. "askåta"  heter det!. Vad sysslade du med på svenskan i skolan?
"lek skola", "döds bo", "dum skalle" Skärp dig!

Det kan väl inte heta askåta? då blir det ju ett ord som inte finns. som att säga sjuktkåta istället för sjukt kåta, du behöver gå i skolan!


   
SvaraCitera

AlbinPök:

Det kan väl inte heta askåta? då blir det ju ett ord som inte finns. som att säga sjuktkåta istället för sjukt kåta, du behöver gå i skolan!

Det är nog du som behöver gå i skolan. Askåta är ett ord medan sjukt kåta är två ord.


   
SvaraCitera

AlbinPök:

Det kan väl inte heta askåta? då blir det ju ett ord som inte finns. som att säga sjuktkåta istället för sjukt kåta, du behöver gå i skolan!

As kåta är särskrivning och genererar rysningar igenom kroppen. Askåta heter det.


   
SvaraCitera